Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei ole kauheampaa kuin pelätä olevansa raskaana

Vierailija
06.12.2020 |

On kamalaa olla nainen siksi, että joudut aina olemaan se joka kropallaan kärsii ehkäisystä sekä raskaudesta.

Minulla on kaksi lasta ja kaksi raskautta takana. Synnytykset olivat elämäni kauheimpia kokemuksia ja viimeisellä kerralla jouduin hätäsektioon ja melkein menehdyin komplikaatioihin.

Nyt kun en enää halua lapsia, haluaisin että mieheni tekisi vuokseni vasektomian. Mies ei tähän periaatteesta suostu, vaan käskee minun laittaa piuhat poikki. Naiselle tämä on paljon suurempi operaatio ja koen että olen jo antanut itsestäni meidän lapsiemme eteen kaikkeni.
No nyt olen sitten kokeillut kaikkia mahdollisia ehkäisyjä ja minulle ei sovi yhtään mikään. Joudumme tyytymään kondoomiin, mikä siis käy miehellekkin. No ongelma on nyt joka kuukautinen pelkä raskaaksi tulemisesta. Pelkään sitä niin paljon että ovulaation jälkeiset 2viikkoa olen ihan maha kuralla ja stressaan joka päivä tuntemuksia. Tämä on ihan kamalaa :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Piuhat poikki vaan, ei ole iso homma, kokemusta on. Enkä kyllä ennen sitäkään pelännyt noin lujaa raskaaksi tulemista, abortti on keksitty. Olet hysteerinen.

Vierailija
2/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Piuhat poikki vaan, ei ole iso homma, kokemusta on. Enkä kyllä ennen sitäkään pelännyt noin lujaa raskaaksi tulemista, abortti on keksitty. Olet hysteerinen.

En ajattelisi aborttia nuin "helppona" jälkiehkäisynä. Joudut odottamaan tätä päätöstä niin että sikiö on jo useamman viikon vanha. Se on kivuliasta ja voi joutua jopa kaavintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä pelkäät, jos kerran kondomia käytätte? Ihan yhtä luotettava se on kuin muutkin ehkäisyt, kun käytät sitä oikein.

Vierailija
4/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kanssa. :( Ei ole lapsia, ehkä niitä joskus haluaisinkin, en tiedä. Mutta joka kerta kun mahaa tai tiseejä vähän vihloo niin alkaa kauhu hiipiä mieleen.

Vierailija
5/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopettaisin seksin siihen saakka, kunnes mies alkaisi omasta vuorostaan kantaa asioista jonkinlaista vastuuta. Mies ei tosin tajua, että mitä kaemmin aikaa menee, sitä varmemmin nainen tottuu vallitsevaan olotilaan.

Vierailija
6/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopettaisin seksin siihen saakka, kunnes mies alkaisi omasta vuorostaan kantaa asioista jonkinlaista vastuuta. Mies ei tosin tajua, että mitä kaemmin aikaa menee, sitä varmemmin nainen tottuu vallitsevaan olotilaan.

Mieshän kantaa vastuuta, koska käyttää kondomia. Täällä av:lla on kyllä harvinaisen typeriä akkoja.

Vierailija
7/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattelisi aborttia nuin "helppona" jälkiehkäisynä. Joudut odottamaan tätä päätöstä niin että sikiö on jo useamman viikon vanha. Se on kivuliasta ja voi joutua jopa kaavintaan.

No eihän sitä minään jälkiehkäisynä pidetäkään, vaan sitä käytetään hätätapauksessa, kun muu ehkäisy on pettänyt. Onnettomuus siinä missä muutkin

Vrt. vaikka jalan katkaisu kaatuessa. Kukaan sitä ei halua kokea ja kaatumista ehkäistään esim hiekoittamalla ja nastakengillä. Jos nämä eivät kuitenkaan riitä ja kaatuminen tapahtuu, mennään sairaalaan ja saadaan hoitoa.

Vierailija
8/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei suostu vasektomiaan, niin sille et mitään voi. Jos nimenomaan synnytys on se mitä pelkäät, niin ei tarvitse olla huolissaan. vaikka raskaus yllättäen alkaisikin, abortin voi tehdä hyvin aikaisessa vaiheessa, jolloin sitä tuskin huomaakaan.

Vierailija
9/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli harrastat seksiä vain koska mies haluaa? Itselläsi ei ole haluja?

Vierailija
10/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteeriasi takia on väärin vaatia miestä hommaamaan vasektomia. Piuhat poikki vaan itseltäsi jos kerran kortsuun et luota.

Vierailija
11/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekstaa niin et varmasti tuu raskaaksi..

Vierailija
12/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että levineen syövän diagnoosin kuuleminen olisi n. sata kertaa kamalampaa kuin positiivinen raskaustesti, maassa jossa abortin kyllä saa hyvin helposti. Enkä nyt vähättele abortin traumaa, mutta joku järki nyt kuitenkin  mukana. Varsinkin kun ap. itsekin pystyisi saamaan  sen sterilisaation jos mies ei siihen suostu.

Vierailija
13/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin helposti kamalampia asioita kuin raskauden pelon.

Vierailija
14/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi vaatia miestä hankkimaan vasektomiaa. Se on hänen kehonsa ja hän päättää. Samoin kuin mies ei voi vaatia sinua hankkimaan sterilisaatiota, aborttia tai tiettyä ehkäisyä.

Vierailija
15/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan lonkalta luetelle kymmeniä pahempia asioita. Joten älä viitsi.

Vierailija
16/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin helposti kamalampia asioita kuin raskauden pelon.

Kyllä, esim. miehenä satunnaisen panon raskauden pelko on paljon pahempaa.

Vierailija
17/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on päiväkirurginen toimenpide, aamulla sisään ja iltapäivällä ulos. Kevyt nukutus, ei kipuja. Vain turvotusta pari päivää.

Vierailija
18/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai syöpäkin on kivempaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme