Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teillä aika yhtään pitkäksi kun on

Vierailija
20.04.2014 |

näin paljon vapaapäiviä? Me emme keksi mitään tekemistä ja minä siivoan raivopäänä ja mies ulkoiluttaa lapsia hikipäässä. ei oo normaalia, tervetuloa arki. Kiitos jo tukäteen, ollaan ihan perseperhe.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, tänäänkin oltiin lasten kanssa terassikauden avajaisissa siiderillä + jätskillä.

Vierailija
2/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy, päinvastoin. On ihanaa kun on aikaa tehdä kaikkea. Nukkua aamulla rauhassa, syödä pitkä aamiainen, ulkoilla ja urheilla ja kyläillä, käydä leffassa, lukea, kokkailla ja syödä, saunoa ja jutella miehen kanssa iltaisin myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseperhe :D tänään on hyviä alotuksia!

Vierailija
4/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on 3-vuorotyö. Mikkä vapaat? :-D

Vierailija
5/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat keksineet onneksi tekemistä keskenään. Mulla oli pääsiäinen töitä, huomenna alkaa mulla loma. Yks sianraato haisee sohvalla, maannut siinä aamuvarhaisesta, kävi vaan naapurissa puhaltamassa alkometriin joskus iltapäivällä. Syön tässä pöydälle kuivumaan jätettyä porkkanaraastetta ja mietin, että millä vitulla huomisen jaksan, kun tuo raato tuossa sohvalla vaan jatkaa haisemistaan. Huomenna ei tietysti ole mikään paikka auki, että pääsis lasten kanssa johonkin. Vittu tällaisia kirkkopyhiä, kun koko yhteiskunta pysähtyy jonkun tuhansia vuosia sitten eläneen ja kuolleen hyypiön takia. Luontoon voitais mennä joo, mutta kun sekin on koluttu jo läpikotaisin, kun maalla asutaan. Tahtoo ihmisten ilmoille!

Vierailija
6/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan. Vain tylsämielisillä ihmisillä on tylsää.

Vierailija
7/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen normaalisti 3-päiväistä viikkoa, niin eipä vaikuta nämä pyhät elämääni mitenkään. No mitä nyt shoppailemaan ei päässyt tänään.

Vierailija
8/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy pitkäksi. Omakotitalossa löytyy puuhamaata aina ja näillä ilmoilla on mukavaa pihalla ollakin. Eikä koko ajan tarvitse olla tekemistä, voin ihan mainiosti vain olla. Lapsetkin ovat keksineet hyvin tekemistä. Tosin mukava se on tiistaina töihin mennä! :)

Vierailija
9/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani taas ihmettelen miten kello voi olla jo noin paljon enkä ole tänäänkään tehnyt yhtikäs mitään. 

Vierailija
10/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 4 päivää vapaata, hyvä kun ehtii tekemään edes muutamia kivoja asioita. Aika ei tule pitkäksi sen jälkeen, kun täyttää 40v, koska tajuaa, että ei näitä pääsiäisiä enää ole jäljellä kuin muutama. Sitten kasvaa heinää ja ehkä hieman ruusuja.

Vierailija
11/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta ja toisaalta. Toisaalta tuntuu ylelliseltä, että perhe on näin monta päivää yhdessä, mutta toisaalta elämä jumittaa kun kaupat ovat kiinni. Se on kyllä ihan terveellistä, että ihminen välillä pysähtyy... jospa vaikka keskittyisi hetkeksi pääsiäisen sanomaan.

Vierailija
12/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tosiaankaan käy aika pitkäksi. Äsken vielä kumisaappaat jalassa kuurasin kylpyhuoneen seiniä.

Vierailija
13/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Tänään esim. Aamupäivällä lapsen kanssa tunti ulkona/lenkillä, lapsen isomummolassa vierailu, miehen kanssa tunnin lenkillä, itsekseen vielä puolen tunnin lenkillä illalla. Välillä tietysti syömiset, sun muut. Ainiin ja muutamassa välissä opiskelinkin vähän. Ihan kuin tässä päivässä olisi ollut enemmän tunteja kuin yleensä, O.o

Vierailija
14/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemistä on ollut valtavasti. Ap:n perhe ei taida nauttia tavallisista kotipuuhista?

Itse olen tehnyt tänään esim. tällaista: söin aamiaista, aloitin uuden kirjan lukemisen, etsin turhaan aurinkolasejani, ulkoiltiin, keitin munia ja paahdoin leipää, kokosin muna-sillileipiä, joita syötiin, datailin, merkitsin amppelien paikat terassille, siivosin keittiön, laitoin lammaspadan alulle ja otin työvaiheista valokuvia, avasin kuohuviinipullon, luin lisää kirjaa padan poristessa, join pari lasia kuohuvaa, söin, otin nokoset, söin mämmiä ja kermaa, kirjoitin kaksi blogientryä, söin lisää mämmiä ja kermaa, luin lisää kirjaa, laitoin toppatakin pesuun, tyhjensin ja täytin astianpesukoneen, tiskasin käsin, luin taas kirjaa, laitoin toisen toppatakin ja muuta pyykkiä pesuun, katsoin Scandalin, joogasin ja meditoin. Ja tämä on ollut pääsiäisen päivistä ehdottomasti leppoisin.

Vierailija
15/21 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen neljättä päivää vapaalla ja en ole tehnyt juuri mitään - ihanaa! Kaupassa kävin eilen, muksulle vääntänyt pari kertaa  pikaruoat ja lopun aikaa istunut aurinkotuolissa kirja kädessä. Mies on töissä ja lapsi niin iso että leikkii tossa pihalla kavereiden kanssa joten saan olla ihan itsekseni. Miksi ihmeessä pitäisi koko ajan tekemällä tehdä jotain? Sitä "hauskaa" riittää taas tiistaina kun työ-, koulu- ja harrastusrumba taasen jatkuu... 

Vierailija
16/21 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pu

Vierailija
17/21 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pu

Vierailija
18/21 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittekö te kaupoissa kaiken vapaa-ajan? Eikö ihmiset oikeesti keksi mitään muuta tekemistä vapaapäiville, kun ostoksilla olon??? Ei hemmetti....

Vierailija
19/21 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/21 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan:) Olen nautiskellut omalla pihalla puutarhan rapsutuksesta ja terassien kunnostuksesta - kesäkausi alkaa ihan just! Meillä on ollut ruokavieraita ja muuten ollaan vaan nautiskeltu vapaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä