Olen homomies, ja poimin Grindrissa vain ne herkkumiehet
Eli en ymmärrä miksi naiset valittavat Tinder-miehistä.
Miksi te valitatte että ne herkuimmat ei nappaakkaan teidän kohdallanne?
Samaa raadollista ulkonäön hyväksyntää se on aina ollut, ihan sieltä teinivuosistanne alkaen.
Kommentit (8)
Homomiehillä on edelleen miehen seksuaalisuus ja halut, joten et ole millään tavalla rinnastettavissa naisiin vaikka oletkin homo.
Vierailija kirjoitti:
Homomiehillä on edelleen miehen seksuaalisuus ja halut, joten et ole millään tavalla rinnastettavissa naisiin vaikka oletkin homo.
eli miehet ovat mielestäsi eläimiä? oletko tinderissä?
ettekö te naiset muka valikoi miehiä ulkonäön perusteella?
Siellä sinäkin vain ruokit homojen hypergamiaa.
Se minua ei yllätä, että homona valikoit vain parhaimmat miehet. Homojen sinkkuus on todella yleistä ja yksi syy on tuollaisessa käytöksessä.
Heteromiehet ovat siinä mielessä onnekkaita, että heidän kohderyhmä ovat nimenomaan naiset. Jokin muukin saa painoarvoa kuin vain ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Se minua ei yllätä, että homona valikoit vain parhaimmat miehet. Homojen sinkkuus on todella yleistä ja yksi syy on tuollaisessa käytöksessä.
Heteromiehet ovat siinä mielessä onnekkaita, että heidän kohderyhmä ovat nimenomaan naiset. Jokin muukin saa painoarvoa kuin vain ulkonäkö.
sinäkö et naisena yhtään karsi miehiä? valehtelet
eli en minäkään kelpaa miehenä kaikille, miksi naisten pitäisi kelvata jokaiselle miehelle?