Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko miehen käydä töissä?

Vierailija
20.04.2014 |

Monet naiset eivät käy töissä, mutta silti seuraa tuntuu löytyvän. Miten miesten kohdalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni ainakin kuuluu. En ala aikuista ihmistä elättämään. Yhtälailla en minäkään vaadi muita elättämään minua, vaan haluan tienata itse omat rahani.

Vierailija
2/7 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Miesten kuuluu rentoutua ja hioa olemattomia känsiä jaloista päivät pitkät. Ei kai kukaan pakota omaansa töihin? Järkkyä :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille miehen status eli työnteko on valitettavasti tärkeää, naiset ovat pinnallisia sillä tavalla, että kukaan ei huolisi miestä, joka ei tee töitä oli tämä sitten työtön tyhjätasku tai osinkomiljonääri.

Vierailija
4/7 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:05"]

Naisille miehen status eli työnteko on valitettavasti tärkeää, naiset ovat pinnallisia sillä tavalla, että kukaan ei huolisi miestä, joka ei tee töitä oli tämä sitten työtön tyhjätasku tai osinkomiljonääri.

[/quote]

Minä huolin miehen, joka oli työtön =) Minulle se raha tai status ei ole koskaan ollut tärkeää vaan se, mitä löytyy päästä. 

Mutta joo, oletuksena kyllä pidän sitä, että molemmat käyvät töissä jos ei ole toisin muuta sovittu.

Vierailija
5/7 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miesten ei ole mahdollist käydä töissä. Töitä ei yksinkertaisesti ole enää kaikille. Todennäköisesti asenteet raahaavat perässä vielä ainakin sukupolven ajan. Tänä vuonna syntyvät lapset eivät enää kuvittele, että kaikkien pitäisi tai olisi mahdollista käydä töissä. Töissä käyvät ne, jotka siinä parhaiten pärjäävät, ja hyödyt jaetaan koko yhteisölle tulonsiirtoina.

Vierailija
6/7 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:05"]

[/quote]

Rikas mies ei kelpaa, jos ei käy töissä? Ok.

Vierailija
7/7 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos varallisuutta on muuten tarpeeksi.

Esim. en pysty käsittämään miksi joku kymppimillin lottovoittaja ei lopettaisi duuneja, tai joku miljoonaperijä.