Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotutko alistamisesta?

Vierailija
20.04.2014 |

Itseäni ankara kuri ja järjestys kiihottaa jostain syystä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä. Itse oon järkeillyt sen niin, et siinä pakotetaan se alistettu mielihyvään, siks se kiihottaa. Ei siis siksi, että pitäisin väkivallasta tai hyväksyisin oikeassa elämässä minkäänlaista alistamista.

Vierailija
2/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koen sen ahdistavana. Mitä todennäköisemmin johtuu siitä, että minua on alistettu vasten tahtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja varmaan siksi, että arkielämässä tuo siippa on aikamoinen nysverö ja minä se, joka joutuu kaikki asiat päättämään - makkarin puolella tilanne onkin sitten aivan toinen... ;)

Vierailija
4/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yök. Epätasa-arvo ja oikea väkivalta maailmassa riittävät... Jos niistä saa palan tai ymmärtää mitä kärsimystä ne aiheuttavat maailmassa niin ei kiihotu alistamisesta seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
5/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen kokenut väkivaltaa oikeasti. Jos en olisi kokenut sitä, voisin varmaan leikkiä tuollaisiakin leikkejä. Kysymys on muuten sellainen, että vastaajat eivät valikoidu ollenkaan tasaisesti. Eipä tämä tietysti muutenkaan ole mikään kaikkia ihmisiä edustava foorumi. 

Vierailija
6/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta alistumisesta kiihotun. Minusta on kiihottavaa alistua vapaaehtoisesti miehelleni, mutta en haluaisi hänen alistavan minua.

Vierailija
7/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistumisesta täälläkin.

Vierailija
8/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun oman naisen alistamisesta hänen toiveestaan.

Voin kyllä itsekin alistua, ei siinä mitään, mutta mieluiten alistan.

Vierailija
9/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kauheasti mainosta taipumuksiani koska yleensä jotkut ÄO 80-tyypit ymmärtävät ne aivan väärin mutta kyllä, kiihotun.

Vierailija
10/10 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme