Palstan vihatuin hlö paikalla, haluatko kysyä jotain?
No niin..olen nyt tässä. Kysymykset, ruusut ja etenkin ne risut kerralla tähän alle kiitos, niin ei tarvitse sitten joka ketjussa hyökätä selittämättömän raivon vallassa kimppuuni.
N25
Kommentit (18)
Ootko se lapseton 25-vuotias, jolla oli se ivf-hoito tehty aika vasta tuloksetta?
Muru, Ikis, Esirukouksia-Henna, pakkoruotsi-hullu?
Mulla tulee kyl vihatuimmasta mieleen yks mammabloggari...
Jos et ole väkivaltaista paskaa suoltava esirukous-Henna, kuvittelet itsestäsi ja täällä saamastasi huomiosta liikoja.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 15:27"]
Muru, Ikis, Esirukouksia-Henna, pakkoruotsi-hullu?
[/quote]
Joku näistä se on tai sitten joku bloggari. Tai sitten joku näistä nuorista tahattomasti lapsettomista kirjoittelijoista. Ketkä kaikki noista on 25-vuotiaita?
Vaikea kysyä mitään, kun ääliö ei osaa edes kertoa että kuka on. Täällä on aika monta vihattua ja katkeraa noin 25-vuotiasta naista palstailemassa.
Oletko Terassinjynssääjä, kerrostalovätys vai Vela?
Minä olen palstan pidetyin henkilö. Hauska tutustua.
N26
Höh. Mä luulin jo että Laasanen on linjoilla.
Minä olen palstan harmaahiiri. Kukaan ei huomaa, terve vaan.
Niin joo, eihän ap missään vaiheessa sanonut vastaavansa kysymyksiin. Pyysi vaan kysymään.
Ajattelin heti,että ripuliheppu on paikalla.:D
Itseäni ärsyttää eniten tämä jatkuvasti bloggaria kiusaava tyyppi joka kommentoi ja peukuttelee itseään kaikilla laitteillaan. Vela joka jatkuvasti tekee aloituksia siitä kuinka äidit eivät hyväksy häntä, ärsyttää myös hieman.
Luulin, että olin palstan vihatuin henkilö, mutta onneksi se olit sinä.
:)
Ei vaan, hyvää aamuyötä sinullekin ap ja muut, jotka kuvittelevat, että ovat "vihattuja"!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 15:34"]Oletko Terassinjynssääjä, kerrostalovätys vai Vela?
[/quote]
Keitä nuo 2 ekaa ovat? Luulin että palstailen ihan liikaa mutta en näköjään kun en tunnista kaikkia!
Missä ketjuissa sun kimppuun on raivon vallalla hyökätty?