Vaikuttaako selkäläskit paljonkin rintaliivien ympärysmittaan?
Eli tarkoitan rintojen alla olevaan mittaan. Mulla on tällä hetkellä koko 85 ja selkäläskiä löytyy. Jos laihdutan esim. 5 tai 10 kg, niin onko mahdollista, että kokoni muuttuu esim. 75:ksi?
Tällä hetkellä olen 74 kg (170 cm).
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 171 cm ja painan 65 kg ja ympärysmitta on 75 cm tai vähän alle eli jos laihdut 10 kg, niin ympärysmittasi voi pienentyä 10cm.
Mä muistelenkin että 63-kiloisena käytin kokoa 75. En vaan tiedä, oliko se juuri oikea koko itselleni, kun enhän minä siihen aikaan mitään tajunnut mitata.
Mutta voi kai se mahdollista, olla että koko oli oikea. Yritin kiristää mittanauhaa paljon nähdäkseni paljonko ihrat antaa periksi, mutta ei ne paljon tuntunut antavan. Kai se on ihan normaalia?
Ap
Saan kyllä päälleni koon 75 mutta se puristaa tautisesti kaikki makkarat pihalle. Eli kaipa laihduttaessa koko voisi sopiakin.
Ap
Tietenkin vaikuttaa. Itselläni on kyllä kylki/selkämakkaroita jotka antaa paljon periksi, monta senttiä. Käytän kokoa 70 kun rinnanalusmitta on noin 79cm jos ei vedä yhtään kireälle mittanauhaa. Vähän hoikempana käytin 65 ympärystää, olikohan mittani silloin noin 73cm.
Tottakai sulla voi olla läskiä myös selässä ja rinnan alla ja laihtuessa sitten ympärysmitta pienenee. Ihan on yksilöllistä missä rasva on ja miten iso ympärys on hoikkana. Oma rintakehä on tosi kapea suhteessa muuhun kokoon. Olen 30 kg ylipainoinen ja ympärysmitta liiveissä on 75. Hoikkana oli 65. Eräällä ystävälläni ympärys on 85, vaikka ei ole kiloakaan ylipainoinen ja pieni muuten.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sulla voi olla läskiä myös selässä ja rinnan alla ja laihtuessa sitten ympärysmitta pienenee. Ihan on yksilöllistä missä rasva on ja miten iso ympärys on hoikkana. Oma rintakehä on tosi kapea suhteessa muuhun kokoon. Olen 30 kg ylipainoinen ja ympärysmitta liiveissä on 75. Hoikkana oli 65. Eräällä ystävälläni ympärys on 85, vaikka ei ole kiloakaan ylipainoinen ja pieni muuten.
Joo, selässä ja vatsassa pahimmat ihrat. Inhottaa kun selkäläskeistä saa kunnolla kiinnikin nykyään. Ne tulivat viimeisinä, vatsassa mulla on aina ollut ihraa, ellen ole ollut tosi hoikassa kunnossa.
Ap
Mä oon 171 cm ja painan 65 kg ja ympärysmitta on 75 cm tai vähän alle eli jos laihdut 10 kg, niin ympärysmittasi voi pienentyä 10cm.