Kauhuelokuvat
Ei noissa elokuvissa ole kyllä mitään järkeä. Katsoin eilen ekaa kertaa kirous 2 elokuvan ja voin sanoa että mun kauhuelokuva ura jäi siihen kyllä hetkeks. Puolen tunnin jälkeen voin sanoa että mua alko suoraan sanottuna pelottamaan niin paljon että.. Noh jouduin lähtee kaverilta pois melkeimpä itkun kera ja tänään on kysyttyvä paljon olen velkaa sohvasta. Ei noissa vaan ole mitään järkeä eikä tollasia pitäs olla olemassa. Mitä ihmiset noista saa? Nuoret likatki vaan kikattaa kauhuelokuvien jälkeen ja kauhee ylistys. En vaan ymmärrä. Ehkä sit vaan olen herkkä ja pitäs kai katsoa joku toinen kauhuelokuva joskus. Voi teitä jotka noita jaksaa katsoa..
Kommentit (32)
Joo mutta kusee allensa niin on se aika noloa.
En käsitä, miten kukaan voi laskea alleen elokuvaa katsoessaan. Eikö sitä lähde ennemmin pois tilanteesta? Taisi ollakin provo.
Olen kyllä kuullut näin käyvän jollekkin muullekkin. Ehkä ei ole vaan kehdannut sanoa että ei halua katsoa ja yrittänyt esittää kovista ja vahinko on käynyt. Onhan meitä moneksi. Mutta ei varmaan ap laita tv:ta hetkeen auki.
Taitaapi tarkoittaa kauna 2 elokuvaa..
No se järki niissä juuri on, että saa turvallisesti pelätä. Komedialeffoja katsotaan, koska halutaan nauraa ja kauhua, koska halutaan pelätä. Toki muitakin syitä on.
Minäkin kuulun näihin, jotka nuorempana katsoivat kauhua koko ajan ja turruin siihen. Jostain syystä pidin kuitenkin pitkän tauon, enkä sen jälkeen ole halunnut kauhuelokuvia katsoa, koska ne ahdistavat mua nykyään liikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 15:56"]
En käsitä, miten kukaan voi laskea alleen elokuvaa katsoessaan. Eikö sitä lähde ennemmin pois tilanteesta? Taisi ollakin provo.
[/quote]
Kyllähän jotkut on herkempiä kauhuleffoille. Minulla oli joskus ystävä,joka oikein pelottavan leffan jälkeen nukkui viikko kausia valot päällä.Itse olen onneksi niin huonomuistinen,että hurjatkaan leffat ei vie kuin ehkä yhden yön yöunet :D
Ihan hyvin voi laskea alleen, jos kovasti pelottaa. Enemmän haiskaltaa provolta tuo ''Pelästyin kauhuleffaa, kaikki kauhuleffat pitäisi kieltää lailla'' -kirjoittelu. Mutta ihan sama, olkoon provo tai ei.
No olipa pelottava elokuva tuo kauna 2. Eihän kukaan voi pelosta kusta alleen.
Nämä ovat hyviä (ja ali-arvostettuja) Broken 2008, Tell tale blackheart 2009 ja Purge yön puhdistus 2013.
Lena Headey on jokaisessa näistä (itse unohdan Cersei Lannisterin Valtaistuinpelistä). Suosittelen näitä!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 15:48"]
Voi voi.. Ne on vaan elokuvia. Eihän siihen nyt noin tosissaan voi eläytyä.
[/quote]
Surku kyllä jos et osaa tosissasi eläytyä elokuviin.