Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhuelokuvat

Vierailija
20.04.2014 |

Ei noissa elokuvissa ole kyllä mitään järkeä. Katsoin eilen ekaa kertaa kirous 2 elokuvan ja voin sanoa että mun kauhuelokuva ura jäi siihen kyllä hetkeks. Puolen tunnin jälkeen voin sanoa että mua alko suoraan sanottuna pelottamaan niin paljon että.. Noh jouduin lähtee kaverilta pois melkeimpä itkun kera ja tänään on kysyttyvä paljon olen velkaa sohvasta. Ei noissa vaan ole mitään järkeä eikä tollasia pitäs olla olemassa. Mitä ihmiset noista saa? Nuoret likatki vaan kikattaa kauhuelokuvien jälkeen ja kauhee ylistys. En vaan ymmärrä. Ehkä sit vaan olen herkkä ja pitäs kai katsoa joku toinen kauhuelokuva joskus. Voi teitä jotka noita jaksaa katsoa..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso paranormal activity. Se on vähän niinku ei paha kauhuelokuva.

Vierailija
2/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ne eivät sovi. Itse olen fani ja suurkuluttaja. Minua on ikäni kiusattu herkkyyteni takia eli en ole mikään kovanaama, tykkään vain siitä mihin kauhu genrenä voi viedä elokuvaa. Kauhuleffat kertovat todella paljon inhimillisyydestä, ja joskus ne ovat vain, no, hauskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolen tunnin jälkeen on jo tippa linssissä ja en tiedä mitä tarkoitat sohvajutulla niin ei kannata katsoa kuin vaikka titinallea...

Vierailija
4/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoitko pelosta siihen sohvalle vai mikä toi sohvahomma on?

Vierailija
5/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 12:33"]

Ei noissa elokuvissa ole kyllä mitään järkeä. Katsoin eilen ekaa kertaa kirous 2 elokuvan ja voin sanoa että mun kauhuelokuva ura jäi siihen kyllä hetkeks. Puolen tunnin jälkeen voin sanoa että mua alko suoraan sanottuna pelottamaan niin paljon että.. Noh jouduin lähtee kaverilta pois melkeimpä itkun kera ja tänään on kysyttyvä paljon olen velkaa sohvasta. Ei noissa vaan ole mitään järkeä eikä tollasia pitäs olla olemassa. Mitä ihmiset noista saa? Nuoret likatki vaan kikattaa kauhuelokuvien jälkeen ja kauhee ylistys. En vaan ymmärrä. Ehkä sit vaan olen herkkä ja pitäs kai katsoa joku toinen kauhuelokuva joskus. Voi teitä jotka noita jaksaa katsoa..

[/quote]

Siis siksi että kauhuelokuvat eivät ole sinun makuusi,niitä ei pitäisi olla ollenkaan olemassa? Yleensä kauhuleffat ovat ns.turvallista jännitystä,voi pelätä hyvällä tavalla kun tietää että se on kuitenkin vain elokuvaa. Eivät kyllä sovi herkille,esimerkiksi Uinu,uinu lemmikkini oli niin pelottava että katsoin kerran ja pistin leffan sen jälkeen kiertoon.

Vierailija
6/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:49"]

Katso paranormal activity. Se on vähän niinku ei paha kauhuelokuva.

[/quote]

Sitä ei nyt ainakaan kannata katsoa jos pelkää kauhuelokuvia. Multa ainakin meni yöunet kun kävin leffassa katsomassa,sen verran todentuntuinen leffa että mietin oliks tää sittenkin dokumentti :D

Vierailija
7/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi kiva tietää pitäiskö sit kauhuelokuvat kieltää kokonaan? Veikkaanpa että aloittajalle on käynyt niin kuin elokuvassa http://youtube.com/watch?v=cX5rUqIk1HA 

Jotkut vaan pelkää enemmän:) joo jos katsot vaikka uinu uinu lemmikkini niin älä mene kaverisi luo katsomaan...

Vierailija
8/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa katsoa valtavan huipputuotannon paskasti kirjoitettuja kassamagneetteja, masennun niistä ja vaivun sängyn pohjalle viikoiksi. En silti kiellä niitä muilta.

Vierailija
9/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin lapsena paljon kauhuleffoja, Manaaja ja Uinu uinu lemmikkini olivat suosikkini, katsoin niitä jo alle kouluikäisenä.

Nykyään oon ihan nössö, ja uskallan katsoa kauhuelokuvia vain päiväsaikaan, tosin en saa niistä enää mitään kiksejä niin eipä tule katsottua.

Vierailija
10/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 15:08"]

niin olisi kiva tietää pitäiskö sit kauhuelokuvat kieltää kokonaan? Veikkaanpa että aloittajalle on käynyt niin kuin elokuvassa http://youtube.com/watch?v=cX5rUqIk1HA 

Jotkut vaan pelkää enemmän:) joo jos katsot vaikka uinu uinu lemmikkini niin älä mene kaverisi luo katsomaan...

[/quote]

Muakin jäi vaivaamaan tuo miksi ap:n kaverin sohva pitää korvata,mutta näin siinä on mahdollisesti käynyt :D Itse tykkään kauhuleffoista vaikka olenkin säikky,katson niitä mieluiten keskellä päivää ja turvallisessa seurassa(poikaystävän kainalossa ei pelota ihan niin paljon). Mutta jos kirjaimellisesti laskee alleen pelosta,kannattaa ehkä keskittyä muihin genreihin!

Vierailija
11/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo siis ettei nyt ketään sit jää vaivaamaan niin syy nyt on jo arvattu.. Pesulalaskun lupasin maksaa. Se oli kyllä kaverin idea kun se valikoi elokuvan. Tosta linkistä päätellen se on varmaan se kohta elokuvasta kun se tyttö säikähtää ja sit noh.. Kaveria kyseinen kohta nauratti ja mua ei jostain syystä. Kyllä se sit anteeks pyyti että ei se tienny että pelkään niin paljon. Ja siis mun puolesta noi kauhuelokuvat sais lopettaa kokonaan. Aion kyllä jotain asialle tehdä! Tosi kiva kun kotona yksin koko ajan tuntuu että joku tulee kaapista tai jostain. Traumat jäi.

Vierailija
12/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:55"]

No joo siis ettei nyt ketään sit jää vaivaamaan niin syy nyt on jo arvattu.. Pesulalaskun lupasin maksaa. Se oli kyllä kaverin idea kun se valikoi elokuvan. Tosta linkistä päätellen se on varmaan se kohta elokuvasta kun se tyttö säikähtää ja sit noh.. Kaveria kyseinen kohta nauratti ja mua ei jostain syystä. Kyllä se sit anteeks pyyti että ei se tienny että pelkään niin paljon. Ja siis mun puolesta noi kauhuelokuvat sais lopettaa kokonaan. Aion kyllä jotain asialle tehdä! Tosi kiva kun kotona yksin koko ajan tuntuu että joku tulee kaapista tai jostain. Traumat jäi.

[/quote]

Aiot tehdä jotain? Kuten mennä terapiaan, toivottavasti. Ja olla katsomatta kauhuelokuvia.

Vierailija
13/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin.laitappas ohjaajille viestiä:) Ajattelitko ihan sanoa että pissit pöksyihin niin ne pitäs lopettaa:D pisspiss...

Vierailija
14/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne kaikille sovi. Silloin on ihan oikea valinta jättää suosiolla katsomatta. Jotkut pelkää ihan tosissaan, joistain kauhuleffat on surkeita. Minusta ne taas on huippuja.:)

Katson tosi paljon kauhua, melko pienellä varauksella.:D Melkein mitä tahansa saatan ruveta katsomaan, mutta keskeytän, jos leffa ei ole oikeasti yhtään mistään kotoisin. (Keskeyttäminen vaatii joskus oikeasti paljon. Ihan tosissaan, katsoin Wrong turn 5:n melkein loppuun asti, ennen kuin meni hermot..) Paljon p*skaa on katsottu läpi, mutta tosi kuran jätän oman onnensa nojaan.:P Harvemmin kauhuleffoista mitään juonellisia helmiä löytyy, mutta kyllä joskus niitäkin. Genrejähän kauhun sisällekin mahtuu vielä paljon. Turha ehkä splattereistä hakea älyllistä täyttymystä...

Erilaiset kauhut palvelevat mulla eri mielentiloja. Joskus on ihanaa käpertyä katsomaan jotain piinaavaa psykologista kauhua, joskus taas on kiva herkutella jollain oikein super gorella.

Vierailija
15/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:12"]

Eihän ne kaikille sovi. Silloin on ihan oikea valinta jättää suosiolla katsomatta. Jotkut pelkää ihan tosissaan, joistain kauhuleffat on surkeita. Minusta ne taas on huippuja.:)

Katson tosi paljon kauhua, melko pienellä varauksella.:D Melkein mitä tahansa saatan ruveta katsomaan, mutta keskeytän, jos leffa ei ole oikeasti yhtään mistään kotoisin. (Keskeyttäminen vaatii joskus oikeasti paljon. Ihan tosissaan, katsoin Wrong turn 5:n melkein loppuun asti, ennen kuin meni hermot..) Paljon p*skaa on katsottu läpi, mutta tosi kuran jätän oman onnensa nojaan.:P Harvemmin kauhuleffoista mitään juonellisia helmiä löytyy, mutta kyllä joskus niitäkin. Genrejähän kauhun sisällekin mahtuu vielä paljon. Turha ehkä splattereistä hakea älyllistä täyttymystä...

Erilaiset kauhut palvelevat mulla eri mielentiloja. Joskus on ihanaa käpertyä katsomaan jotain piinaavaa psykologista kauhua, joskus taas on kiva herkutella jollain oikein super gorella.

[/quote]

Sielunsukulainen!

T: 3

Vierailija
16/32 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä kaikenlaisia traumoja. On kyllä aika paha jos alleen laskee kesken elokuvan..katsoitteko kuitenkin loppuun?;) se on kuitenkin vaan elokuva. Voithan sä laittaa viestiä johonkin että näin kävi, jos ne vaikka sit lopettaa kauhuelokuvien teon. Eihän se kaveri voinu tietää että tarvitset sohvasuojan:D

Vierailija
17/32 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kyllä katsoa paranormal activityä. Tai varaa ainakin joku suoja housuihis jos katsot.. Kyllä me tänään vähän naurettiin tyttöporukan kanssa että joku kastelee alleen kesken elokuvan. Mutta peukkuja meiltä kaikilta ap:lle, toivottavasti saat kauhuelokuvat lopetettua!

Ps. Olet meidän suunnalla aika kuuluisa pissahousu..;)

Vierailija
18/32 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella tilanteen. Toinen nauraa sohvalla ja toinen itku silmässä pissat housuissa:D kivat aamupäivänaurut sai kyllä. kauhuelokuvat on parhaita. En kyllä ymmärrä silti että voi pelätä niin paljon. Se on kuitenkin vaan elokuva. 

eipähän niitä loppumaan saa vaikka tekisit mitä. Että en suosittele nolaamaan itseä enempää:) harjoittelet katsomaan kauhuelokuvia. Aloita vaikka muumin mörköjaksoista. olisi kyllä kiva tietää miten selviät kotona pimeessä tai jossain mökillä yksin....

Vierailija
19/32 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva elokuva, mutta ei housuun pissaamisen arvoinen.

Vierailija
20/32 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.. Ne on vaan elokuvia. Eihän siihen nyt noin tosissaan voi eläytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi