Janikan, Jeminan ja Janinan sisarukselle nimi? Saa olla erilainen
Vanhemmat lapset ovat siis jo teini-iässä/nuoria aikuisia, ja nimimakukin on varmaan muuttunut aika tavalla. Mietin että olisi kiva joku nimi joku että olisi niin samaa sarjaa, mutta ei nyt aivan huomiota herättävän eroavakaan. Sukupuolesta ei ole tietoa. Oisko ehdotuksia?
Kommentit (39)
En tykkää j:llä alkavista nimistä. En voi vastata.
Ei tarvitse olla j:llä alkava. Esimerkiksi Elena tässä ketjussa on hyvä esimerkki nimestä joka ei ala samalla kirjaimella, eikä ole liian samaa sarjaa, mutta ei kuitenkaan tökkää korvaan erilaisuudellaan, kuten joku Pirjo tekisi.
ap
Jolene, Jade tai Jasmina
Jake, Julio tai Jackson
Älä viitti ap, tuo nimisarja on kuin punainen vaate, joten en usko juttuusi.
Jalmari, Elmeri, Ilari, Valtteri, Sakari, Sikari, Juhani, Vertteri, Paavali, Kalevi, Santeri
Emilia, Anette, Vilhelmiina, Amanda, Amelia, Adalmiina, Madeleine, Vanessa
Leevi, Aleksi, Eliel, Aamos, Jose
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 12:20"]Vanhemmat lapset ovat siis jo teini-iässä/nuoria aikuisia, ja nimimakukin on varmaan muuttunut aika tavalla. Mietin että olisi kiva joku nimi joku että olisi niin samaa sarjaa, mutta ei nyt aivan huomiota herättävän eroavakaan. Sukupuolesta ei ole tietoa. Oisko ehdotuksia?
[/quote]Mulle tuli yhtäkkiä mieleen Selena. En tiedä mistä tupsahti muttaa rimmaa muiden nimien kanssa. Pojalle Topias.
Alina, Emilia, Ilona, Sanelma
Joonatan, Juhana, Verneri
Anton, Leo, Noel, Eelia, Luka/s, Daniel, Julian, Samuel
Lilja, Senni, Jenni, Eveliina, Alina, Ellen, Isabella
Älä hyvänen aika vaihda alkukirjainta nyt! Itse olen aina kärsinyt nuorimpana kun muut perheenjäsenet alkavat kirjaimella C ja omani alkaa T. Tiedän etteivät sisarukset kulje rimpsuna koko elämäänsä, ja meidänkin perheessä ikäerot on kuudesta 18 vuoteen, mutta ensimmäiset 20 vuotta silti vaikutti häiritsevästi.
Jopa ulkopuoliset ovat koko elämäni kommentoineet "heh heh, kyllä huomaa missä vaiheessa isä vaihtuu". Jatka J-linjaa. Voi silti olla erilainen.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 12:20"]Oisko ehdotuksia?
[/quote]
Joo. Ota nimipäiväkalenteri esiin.