Me kaikki elämme ikuisesti henkimaailmassa
Sinä tiedostat olemassaolosi, minuutesi ja voit sitä jopa ihmetellä.Ihmetellä siis olemassaoloasi.
Ihminen on Raamatun mukaan henki, sielu ja ruumis. Sinä asut ruumiissasi.Ruumiimme kuolee silloin kun lähdemme tästä ruumiista.Niin siis ruumis ilman henkeä on kuollut.
Mietin aikoinani tätä asiaa. En voinut uskoa ,että minuuteni katoaa kuoleman jälkeen.En usko,että mihin puu kaatuu, siihen se maatuu eli kuolieman jälkeen minua ei enää olisi.Uskoin siis sielun olemassaoloon. Olen tullut myöhemmin sitten uskoonkin.
Raamattu opettaa, että Jumala teki ihmisen ruumiin maan tomusta ja puhalsi häneen elämän hengen ja ihmisestä tuli elävä sielu.Olemme kuolemattomia.Näkyvät ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia.
Jumala on Henki. Jeesus sanoo, ettei isää ole kukaan nähnyt.Hengellä ei ole lihaa ja luita.
Kommentit (3)
Me kaikki lakkaamme olemasta, kun kuolemme.
MInä en voi uskoa, että minuuteni säilyisi kuoleman jälkeen. Uskon, että kun puu kaatuu, siihen se maatuu eli kuoleman jälkeen minua ei ole.
Mitä, jos hakisit niitä vastauksia jostain muualta kuin Ihmisten kirjoittamasta sanasta. Totuus löytyy itsestäsi. Raamattu ei ole totuus. Älä opiskele uskoa vaan löydä usko itsestäsi.
Eipä tuossa minulle mitään uutta ollut.