Eikö rasismia ole se että täällä ei saa mielipiteitään julki?
Aina kun aloittaa itselle tärkeän asian se poistetaan vaikka saisi tykkäyksiä monta kymmentä.
Kommentit (14)
Ei, mutta se saattaa olla mielipiteen ja sanavapauden rajoittamista tai sensuuria.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta se saattaa olla mielipiteen ja sanavapauden rajoittamista tai sensuuria.
Yksityisellä kaupallisella palveluntarjoajalla on täysi oikeus päättää itse, mitä se julkaisee. Ei Hesarikaan julkaise kaikkia mielipidekirjoituksia, mitä sinne lähetetään eikä kukaan siitäkään joka saatanan päivä itse ja valita sananvapauden kärsimisestä.
Yksittäisillä ihmisillä on liian paljon valtaa poistaako aloituksen vai ei.
Jos osaa käyttää yhtään hakukonetta, on aika helppo selvittää mitä rasismi tarkoittaa.
Kokeilepa, mamma.
Se on fasismia ..
Sincc
On vain yksi totuus ja muuta ei sallita tuoda esille ..
Sama oli tietty kommunismissakin ..
Yleensäkin kaikenlaiset ylhäältä päin määrätyt poliisivaltion taholta johdetut kansakunnat toimivat noin ..
Ei, Se on demokratiaa ja eikä vääriä mielipiteitä saa kertoa missään ikinä.
Tämä on uusi normaali, ollaan hiljaa saadaan kalaa.
Onhan keskustelupalstoja muitakin, varmasti myös sellaisia, joilla mielipiteitäsi suvaitaan. Mene sellaiselle.
Sitä paitsi rasismi vain rodun perusteella tapahtuvaa syrjintää. Tuskin täällä sillä perusteella päätetään, kenen kirjoitukset sensuroidaan.
Säädetään vain laki, että ei ole pakko julkaista voíla ja tyhmimmåät apinat hoilaavat sitä satua sitten perässä vielä itse ..
Sincc
Ei se liity sinun rotuusi, joten ei ole rasismia. Kaikki mielipiteet eivät kuulu sananvapauden piiriin.
Se ei tee maailmaa paremmaksi, että paskaa saa levittää palstoilla.
Sensuuri parempi.
poistetaan aloituksia jotka olisivat todella tärkeitä viedä eteen päin.
Kai tyhjäpäisille per supelleille se nyt suodaan.