Seurustelen naisen kanssa joka koko ajan kysyy miksi seurustelen hänen kanssaan
Kommentit (28)
Älä jää onnettoman itsetunnon omaavan kanssa. Sano sille ettet enää toisesta utelusta jää tähän suhteeseen. Et ole terapeutti.
Vastaa että ihan vaan p'llun takia jos ei muut selitykset mene läpi.
No, vastaa sille. Tsiisus teitä mammoja.
Nainen toivoo että sanoisit häntä kauniiksi, mukavaksi ja rakastat häntä. Hän kaipaa huomiota.
Voisin kysyä mieheltäni samaa. Nimittäin siksi, että kaikki tuntuu menevän tärkeysjärjestyksessä edelleni.
En vaivaudu enää toivomaan mitään yhteistä aikaa enkä järjestämään sitä yhteistä aikaa. Tyhjää vaan odotan ja tunnen lopulta taas kerran itseni vaan typeräksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen toivoo että sanoisit häntä kauniiksi, mukavaksi ja rakastat häntä. Hän kaipaa huomiota.
Joo niin jos kerran pitää antaa vastaus niin ok. Mutta jos tarvii jatkuvasti vakuutteluja, niin on jo itsetunnossa jotain ongelmaa.
Ehkä sä et vaikuta siltä, että haluasit seurustella hänen kanssaan tai rakastaisit häntä, jolloin jää tosiaan kysymys että miksi ihmeessä. Et osoita rakkautta? Et pidä hyvänä? Et sano rakstavasi? Et halua viettää aikaa yhdessä?
Tosin siitä kyllä seuraa sekin kysymys, että miksi hän sitten haluaa seurustella sinun kanssasi. koska en minä viitsisi.
Minä en jatkaisi suhdetta. Jos joku jatkuvasti kyselee tuollaista, on pitkäaikaisen hoidon tarpeessa. Kumppanin ei kuulu olla terapeutti.
Sano että sinä päivänä kun tapasitte, "ykkösvaihtoehto" kiletäytyi ja soitit sitten hänelle. Voit keventää vielä vaikka sanomalla että, "hoppee ei oo häppee".
Vierailija kirjoitti:
Voisin kysyä mieheltäni samaa. Nimittäin siksi, että kaikki tuntuu menevän tärkeysjärjestyksessä edelleni.
En vaivaudu enää toivomaan mitään yhteistä aikaa enkä järjestämään sitä yhteistä aikaa. Tyhjää vaan odotan ja tunnen lopulta taas kerran itseni vaan typeräksi.
Mutta miksi sinä seurustelet hänen kanssaan, josta tuollaista on? Mies on varmaan ihan tyytyväinen, mutta sinä et.
Oletko ap mies, nainen, muusu, trans? Entä onko naisesi nainen vai "nainen"?
Valitan, nykyään kun ei saa olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle on sopii tuollainen suhde, että voi menna omia menojaan ja joku on kuitenkin siellä kotona odottamassa. Eksä oli juuri tuollainen. Olin ihan ihmeissään, kun lopulta halusin erota.
Esitä hänelle sama kysymys, eli miksi hän seurustelee sinun kanssasi.
Tuollaisesta kyselemistä huokuu todella alhainen itsetunto. Suosittelen vahvasti päättämään suhteen, mitä nopeammin sen parempi. Toi tilanne ei nimittäin tosta parane, mutta melkein varmasti huononee...
Oletko sanonut hänestä mitään positiivista tai millään muulla tavoin osoittanut välittäväsi? Jos et, ei mikään ihme jos tuo kysymys pyörii mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisesta kyselemistä huokuu todella alhainen itsetunto. Suosittelen vahvasti päättämään suhteen, mitä nopeammin sen parempi. Toi tilanne ei nimittäin tosta parane, mutta melkein varmasti huononee...
No ei kerro välttämättä huonosta itsetunnosta vaan siitä, että toisesta on tullut niin itsestäänselvyys. Niin että tosissaan joutuu miettimään, että miksi tuo on minun kanssani, kun seurani ei kelpaa, eikä minulle koskaan osoiteta mitään huomiota.
No kysy sinä miksi se kyselee sulta tuota koko ajan.