Eiköhän me PKS:n alueen asukit olla tällä kertaa hieman vastuullisempia
On edesvastuutonta lähteä levittämään koronavirusta ympäri Suomea ja Lappia omalla itsekkäällä ja lyhytnäköisellä toiminnallamme. Yhtä turhaa on jankata, "mut ko ei me pysähdytä eikä käydä missään, ei me ja plaa plaa", koska se on vain tyhjänpäiväistä retoriikkaa kuten per sujen vaalilupaukset. Lisäks Lapin sairaanhoitopiirin resurssit on hyvin, hyvin rajallisia kuten hyvin tiedämme.
Jokainen voi kohdallaan heittää huitsin nevadaan myös teennäiset hurskastelunsa Lapin majoitus- tms. liikkeiden "pelastamisesta". Meikäläisen kansanluonteen tuntien matkaa suunnitellaan vain ja ainoastaan omista itsekkäistä ja vähemmän jaloista lähtökohdista käsin. Kateusaspektin huomioiden suomalainen maksaa sen kuuluisan satkun jottei vaan toinen sitä viiskymppistään missään nimessä saa. Se ei tee poikkeusta tässäkään asiassa.
Itse peruutin tilanteen pahennuttua kaikki reissumme, myös Lappiin.
Kommentit (10)
Täällä peruutus tehtiin jo viime viikolla.
Noh, itse joudun edelleen kulkemaan junalla tai onnibussilla Salosta Helsinkiin töihin. Pieni osa töistä on meilläkin siirtynyt etätöiksi, mutta edelleen tuota väliä on pakko ravata useamman kerran viikossa.
Meillä tykätään kaupunkijouluista, on aina tykätty, eikä edes suunnitella matkaa yhtään mihinkään. Joten ole huoletta..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä laskettelemassa tykkään käydä.
Saisi olla halvempaa.
Sincc
On hyvä ja tekee töppyrän Kaivopuistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla halvempaa.
Sincc
Kiitos vihjeestä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla halvempaa.
Sincc
:D:D
Suunnitelmisa matka Jyväskylän tuntumaan, ehkä peruuntuu viel saa ny nähä.
Asiapuhettakin seassa näinä aikoina.
Saisi olla halvempaa.
Sincc