Solmin mieheni kengännauhat yhteen!
Siis oltiin eilen pikku hiprakassa kaverin kanssa skypessä, ja pelattiin totuus tai tehtävä -peliä. Minulla on tänään vapaapäivä mutta mies oli mennyt jo nukkumaan sillä aamulla töitä. Kaverin kanssa tuli juteltua pitkälle yöhön ja avasin viinipullon hänen seurakseen. Kaveri kyllästyi pelkkiin totuuksiin kun tunnetaan niin hyvin joten laittoi mut valitsemaan tehtävän. Tehtävänä oli solmia miehen kaikkien kenkäparien nauhat yhteen, ja tein työtä käskettyä hihitellen yksin pimeässä eteisessä ja törmäilin hieman tuulikaapin seiniin mikä nauratti aina vaan enemmän.
Tänä aamuna heräsin siihen kun mies oli lähdössä töihin. Eteisestä kuului kauhea RYNKS ja perään sadattelua. Menin katsomaan mitä tapahtui ja mies oli siellä aukomassa kengännaruja. Oli kuulemma pistänyt popot jalkaansa ja kaatunut piironkia vasten. Hän paikansi heti minut syylliseksi sillä asumme kahden, ja suuttui todella. Siis ei huutanut tai mitään sillä ei kuulu miehen luonteeseen mutta oli kyllä hiljaa ja ilma oli kuin laavaa. Ei ole puhunut minulle vieläkään mitään, katsoo Netflixiä työhuoneessa vaikka yleensä on olkkarissa vaikka minä en olisikaan seurana. Miten ihmeessä tästä lähtee lepyttelemään?
Niin ja en olisi ikinä tehnyt temppua ellen olisi naimisissa älykkään miehen kanssa jonka oletin katsovan kenkiinsä ennen kuin laittaa ne jalkaansa! Miten edes onnistuu laittamaan molemmat kengät potkaisemalla jalkaan ilman että tajuaa?
Huono omatunto. :/
Kommentit (3)
Se onkin aikuismaista sitoa nauhat yhteen. Siinä varmasti ilma on laavaa, jos hän ei voi toiseen luottaa. Alkoholin henki vietteli sinut tuhmaan tekoon. :s
Voi vitsi! Kuulostaa hauskalta 😁 Harmi että mun mies käyttää vain tarralenkkareita 😔
Mä olisin keppostellut ihan samanlailla ja siks kukaan ei tykkääkään musta.