Huomio erityisesti miehet - kysymys naiselta
Heippa!
Olen miettinyt tässä... Huomaan, että mulla on kaikenlaisia rajoituksia pääni sisällä. Esimerkiksi jarruttelen julkaisemasta seksikkäitä kuvia instassa (tai ylipäätään kuvia itsestäni), vaan yritän tehdä vaikutuksen muulla tavoin, ammattini kautta lähinnä (huoh, kuulen kyllä, miltä tämä kuulostaa). Mulla on kauhea pelko, että 'tyrkytän' jotenkin itseäni, sen seurauksena en todellisuudessa ole saatavilla oikein missään. Istun kotona tälläkin hetkellä (tosin riskiryhmäläisenä jatkan tätä käytöstä, kunnes korona hiipuu).
Mutta miehet, mitä te olette mieltä? Voiko nainen olla liian 'tyrkky'? Tai liian jotain muuta? Miten teidät oikein voisi hurmata? Mitä kannattaisi muuttaa, jotta olisin paremmin saatavilla? En juuri käytä facebookia ja se on ympäröity naisilla ja muutamalla varatulla miehellä (huoh). Sama homma yksityisen instatilini vuoksi. Julkinen tilini taas houkuttelee sen ammatin vuoksi enimmäkseen naisia. Tinderissä en ole nyt, voisi tietysti mennä takaisin.
Mitä kannattaisi tehdä toisin?
Kommentit (3)
Liian tyrkky ei voi olla eikä liian kaunis M43
Vierailija kirjoitti:
Liian tyrkky ei voi olla eikä liian kaunis M43
Mulle on joskus sanottu et oon liian tyrkky. Kohdallani se tarkoitti kyllä aika ahkeraa seuraan tunkemista..
Tuohon on vaikea vastata. Yleensä henkisesti vähän itsevarmemmat miehet tykkäävät aloitteellisista naisista. Vähän epävarmemmat voivat säikähtää. Mutta olisiko niin että et tahdo olla tyrkky koska pelkäät itse hylkäämistä. Jos näin ei ole niin anna palaa. 70% miehistä ihan varmasti syttyy vaikka alkuun voivat olla vähän hämmästyneitä.