Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi herätti mut kaksi vuotta sitten puiston penkiltä. Häpeän edelleen.

Vierailija
04.12.2020 |

Kuinka yleistä tällainen on? Muistaako ne poliisit vielä mut? Lähdin baarista kävelee kotiin ja väsytti ja tuli hyvä idea nukkua penkillä hetki. Heräsin siihen kun poliisi herätti mua, joku oli soittanut että nukun siellä. Häpeän vieläkin asiaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä heräsin 20-vuotiaana juoppoputkasta, olin sammunut ja oksentanut taksiin. Eli on meitä muitakin, jotka häpeää vastaavia sattumuksia. :D Nyt jo nauran asialle.

Vierailija
2/7 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan häpeät. Ei ne välitä pätkääkään kenestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmasti muista. Joutuvat vastaaviin tehtäviin jatkuvasti. Ole huoleti.

Vierailija
4/7 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tietävät/muistavat, että juuri sinä siellä makasit. Ehkä muistavat, että ovat käyneet jotain herättelemässä, tai sitten eivät muista enää sitäkään.

Häpeä on joissain tilanteissa terve reaktio. Ainakin siinä oppii, ettei enää tee samaa virhettä uudestaan. Varmaan voisit jo tuosta muistosta yrittää päästää irti. Ei kannata vatvoa enää, eikä tuo näin ulkopuolisen silmin vaikuta äärettömän vakavalta sattumukselta. :)

Vierailija
5/7 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelevat juoppoja ripulihousuissa harva se päivä, eli et jäänyt mieleen mitenkään.

Vierailija
6/7 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi hävetä tuollaista? Itse oli11111n kakannut housuun taksissa ja mies oli vastassa maksamassa taksia ja kakkalaskua.

Vierailija
7/7 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä kun et kolhinut, etkä palelluttanut itseäsi. Poliisi kävi tarkastamassa, ettei ollut käynyt pahemmin. Jos olet nainen ja olisit sammunut etelän mailla, olisit herännyt neljännen miehen roiskaistessa lastinsa ja jono loisi kiertänyt korttelin.