Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihana erota

Vierailija
04.12.2020 |

Kun ei sitä läheisyyttä ja seksiä ole. Tekisi mieli vaan lähteä vaikka ei ole asuntoa, työtä, ei mitään. En yhtään tiedä, mitä tehdä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentti poistettiin, jossa kysyttiin voisiko ammattivalittaja taas ottaa nimimerkkinsä käyttöön?

Vierailija
22/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommentti poistettiin, jossa kysyttiin voisiko ammattivalittaja taas ottaa nimimerkkinsä käyttöön?

Miksi ottaisin? Ei se kuvaa mua live elämässä lainkaan. Tähänkin voisin laittaa miljoona positiivista juttua lapsestamme yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se voi, kun se leikkii kuollutta 😂

Vierailija
24/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin? Ei se kuvaa mua live elämässä lainkaan. Tähänkin voisin laittaa miljoona positiivista juttua lapsestamme yms.

No sehän oli pitkään sun tavaramerkki! Brändäsit itsesi sillä nimellä niin käyttäisit nyt sitä!

Vierailija
25/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luo mahtuisi asumaan kiinnostaisko?

M38

Vierailija
26/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän oli pitkään sun tavaramerkki! Brändäsit itsesi sillä nimellä niin käyttäisit nyt sitä!

Miksi käyttäisin sitä? Ei kaikki elämäni ole surkeaa mm lapseni on saanut paljon kiitettäviä, pääsee maajoukkueleirille yms.

Vierailija
27/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Jos et sä, niin se hammashullu. Olis ihan match made in heaven. Hampaaton saisi naisen ja ammattivalittaja uuden miehen ja elättäjän. Vauva-treffit alttarilla ❤

Vierailija
28/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäisin sitä? Ei kaikki elämäni ole surkeaa mm lapseni on saanut paljon kiitettäviä, pääsee maajoukkueleirille yms.

No sehän mukavaa.

Mutta kyllä nämä avauksesi aina vähän valittamiselta kuulostaa.

Vierailija
29/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän mukavaa.

Mutta kyllä nämä avauksesi aina vähän valittamiselta kuulostaa.

Juuri tänään pari opea kehui poikaani. Tavallinen, oma luokanope ja enkun ope. En minäkään kaikessa ole epäonnistunut tai kaikki ole surkeaa.

Vierailija
30/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

PERVO

HAISTA OMAA PERSETTÄS

KOSKA SUN ÄITI HÄPEE SUA