Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Mitä vittua äsken tapahtui?

Vierailija
17.04.2014 |

Oon viettänyt ihan normaalia päivää tässä, olin koneella. Muistan kun katoin kelloo ja menin tiskaamaan, kello oli 17.51. Tiskasin, tulin takaisin koneelle ja kello on nyt 19.00. Tiskasin siis ihan muutaman astian, siihen meni korkeintaan vartti.

Oon oikeesti ihan hämilläni ja pelottaa. Minne hävisi tunti mun elämästä? Mitä tää voi olla?

Joo tää kuulostaa ihan provolta mutta oikeesti, ei ole.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen kello sekoilee.

Vierailija
2/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kello olikin 18:51 ja katsoit ajan väärin. Tai sitten sinulla oli muistikatkos, jollaisen takia kannattaa mennä lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista... Pitäisköhän mun nyt varata heti aika lääkäriin vai olettaa, että tää oli joku yksittäistapaus? -ap

Vierailija
4/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis tollanen tunti meni ja nyt panikoit? Minulla menee välillä päiviä etten huomaa sitä. Tunti menee niin nopeasti ettei siinä montaa astiaa ehdi pestä.

Vierailija
5/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 19:06"]

Täh? Siis tollanen tunti meni ja nyt panikoit? Minulla menee välillä päiviä etten huomaa sitä. Tunti menee niin nopeasti ettei siinä montaa astiaa ehdi pestä.

[/quote]

Asun yksin ja oli oikeasti vaan muutama lautanen ja lusikka pestävänä, siihen ei uppoa tuntia millään... No mulle tällaista ei oo ikinä sattunu :(

Vierailija
6/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oli ap

Vierailija
7/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufojen sieppaus, 100% varmuus. Nyt foliohattua askartelemaan ja se päähän aina ennen tiskausta!

Vierailija
8/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu jäädä kello siirtämäti

Vierailija
9/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sekoitit kellot ja luulit sen olevan vähän vaille kuusi vaikka olikin seittemän. Mulle käy joskus noin kun sekotan noi numerot

Vierailija
10/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinsortin hoitojaksoa ehdottaisin minäkin, mutta pelkkä lääkärikäynti tuskin riittää... :)

Vierailija
11/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 19:01"]Oon viettänyt ihan normaalia päivää tässä, olin koneella. Muistan kun katoin kelloo ja menin tiskaamaan, kello oli 17.51. Tiskasin, tulin takaisin koneelle ja kello on nyt 19.00. Tiskasin siis ihan muutaman astian, siihen meni korkeintaan vartti.

Oon oikeesti ihan hämilläni ja pelottaa. Minne hävisi tunti mun elämästä? Mitä tää voi olla?

Joo tää kuulostaa ihan provolta mutta oikeesti, ei ole.

[/quote]

Sinulla on ollut TGA-kohtaus, itseltä hävisi 2 tuntia maaliskuun lopussa, jouduin sairaalaan vuorokaudeksi tarkkailtavaksi.

Vierailija
12/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko molemmilla kerroilla ajan samasta kellosta? Jos et, onko mahdollista, että toinen kelloistasi on vielä talviajassa?

Vierailija
13/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 19:38"]

Katsoitko molemmilla kerroilla ajan samasta kellosta? Jos et, onko mahdollista, että toinen kelloistasi on vielä talviajassa?

[/quote]

En katsonut, mutta molemmat kellot ovat oikeassa ajassa.

Kiitos vastauksista, en vielä viitsi lääkäriin lähteä kun luultavasti tuo on ollut vaan joku sekaannus, niin kuin monet ehdottivat. Hitsin pelottavaa kyllä oli. -ap

Vierailija
14/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufot kaappasi sut.

Vierailija
15/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee nykysin ihan sairaan nopeasti... Päivässä ei ehdi tehdä juur mitään :-|

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi