Mun veli on maailman helpoin ihminen lahjansaajana
Hänelle kelpaa lähes kaikki ja arvostaa ihan mitä tahansa. No ok, kalasäilykkeitä ei syö, mutta siinä se taitaa olla.
Kommentit (7)
Sama asia hoituu sillä että jokainen itse ostaa sen mitä tarvitsee.
Tuli sentään vähän lunta tänään, ei olekaan kuin vasta joulukuu.
Osta kalasäilykkeitä tänä vuonna, meillä ainakin kaikki lahjat sisarusten kesken on perseilyä enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Osta kalasäilykkeitä tänä vuonna, meillä ainakin kaikki lahjat sisarusten kesken on perseilyä enemmän tai vähemmän.
Todella typerää laittaa rahaa sellaiseen mitä kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella typerää laittaa rahaa sellaiseen mitä kukaan ei halua.
Lol, no jos on aikuisia ihmisiä niin ei ne mitään oikeasti halua, jos haluaisivat niin ovat ostaneet ne jo ennen joulua.
Miksi veljelle pitää antaa lahjoja? Toki jos hän on jäänyt alakouluikäisen tasolle, niin silloin lahjat ovat varmasti iso ilo, mutta ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi veljelle pitää antaa lahjoja? Toki jos hän on jäänyt alakouluikäisen tasolle, niin silloin lahjat ovat varmasti iso ilo, mutta ei muuten.
No ilmeisesti se veli on aika kiva ihminen. Miksi et ostaisi rakkaalle ihmisille lahjaa, varsinkin kun hän ilahtuu helposti?
Olen samanlainen. Arvostan tosi paljon, oli lahja mikä tahansa. Että joku on ollut niin huomaavainen ja nähnyt sen vaivan. Ihanaa!