Kysy kokoomusnuorelta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusnuoret haluavat laillistaa kannabiksen. Mielipiteesi asiaan?
se on hyvä asia, sillä tupakalle ja alkoholille pitää saada myös vähähaittaisia vaihtoehtoja.
Kokoomus on väläytellyt yhteistyötä persujen kanssa. Olisitko itse valmis yhteistyöhön persujen kanssa?
Mitä mieltä olet miesten menkoista?
Kunnioitan vakaumustasi. Aikanaan itsekin kuuluin Kokoomusnuoriin. Mitä kuuluu elämään noin muuten?
Ovatko purjehduskengät edelleen muodissa?
Mikä on suhtautumisesi maaseutuun?
Voisitteko syöstä Petterin vallasta? (pliis)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on hyvä asia, sillä tupakalle ja alkoholille pitää saada myös vähähaittaisia vaihtoehtoja.
"Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannaaaaaabiksen jatkuvakin suurkäyttö."
Anteeksi etten heti vastannut, olin saunassa!
Kannatan kannabiksen laillistamista.
Olen valmis yhteistyöhön PS:n kanssa ja minulla on lämpimät välit heihin.
Miehillä ei ole kuukautisia.
En tiedä ovatko purjehduskengät muodissa enää, en ole ainakaan täällä päin nähnyt, Itä-Suomessa asun.
Kannatan vahvaa EU:ta, mutta en liittovaltiota. Koen kuitenkin, että myös Suomen on oltava mukana yhteistyössä EU:n kanssa, kunhan vastuuta jaettaisiin nykyistä oikeudenmukaisemmin. On väärin että Suomi joutuu maksumieheksi nykyään kaikessa.
Maaseutuun suhtaudun myönteisesti, maalta olen itsekin lähtöisin.
Ap
Itse ainakin haluaisin nähdä puheenjohtajana esimerkiksi Timo Heinosen tai jonkun muun terävän järki-ihmisen. Orpo on kadottanut teränsä.
Joku kysyi, mitä elämääni muuten kuuluu, niin vastaanpa nyt siihenkin. :D Opiskelen lukiossa ensimmäistä vuotta ja hyvää kuuluu. Kuntavaaleihin valmistaudutaan tohinalla ja olen saanut kunnian olla serkkuni kampanjatiimissä joten töitä riittää!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järkevää tarjota vähähaittaisiakin vaihtoehtoja, koska alkoholi ja tupakka ovat kuitenkin eräät tappavimmista kovista huumeista, vaikka kuinka olisi luokiteltu vain päihteiksi. Kummankin aiheuttama riippuvuus on heroiinin luokkaa, syntyy vain eri ajassa, joten kyseessä on parhaat orjuutushuumeet.
Mitä vanhempasi tekevät työkseen eli tiedätkö oikeasti mitään pienipalkkaisten elämästä?
Äiti on sairaanhoitaja ja isä on rakennusalalla yrittäjänä, välillä ollut taloudellisesti tiukkaakin. Perusduunarisuvusta tulen.
Valitsin kokoomuksen koska arvostan työtä ja sitä, että yrittämisestä palkitaan, kun moni on ihmetellyt miksi duunari äänestäisi kokoomusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äiti on sairaanhoitaja ja isä on rakennusalalla yrittäjänä, välillä ollut taloudellisesti tiukkaakin. Perusduunarisuvusta tulen.
Valitsin kokoomuksen koska arvostan työtä ja sitä, että yrittämisestä palkitaan, kun moni on ihmetellyt miksi duunari äänestäisi kokoomusta.
Ap
Joo tuo yrittäminen. Sitä voisi lisätä helposti ilman tukirahaa suomessa. Puhutaan ihan uusista vähintään tuhansista työpaikoista Päihteestä ja lääkkestä kun kyse niin suomi jää asemalle kun juna meni jo.
Panisitko Sanna Marinia? Siis jos saisit tilaisuuden?
Uskotko, että maassa on huutava työvoimapula, ja että töitä saa jos vain haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä mieltä olet siitä, että perus- ja keskitason työtä tekevien työolot heikkenevät ja työkuormitus kasvaa, kun Kokoomuksen kannattama markkinatalouden sääntelyn purku ohjaa taloutta toimimaan entistä enemmän suuryritysten ja suuromistajien ehdoilla?
Mistä hinnasta olisit valmis myymään oman äitisi?