Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivalta parisuhteessa

Vierailija
17.04.2014 |

Voiko fyysisen väkivallan saada loppumaan terapian avulla? Kokemuksia?

Meidän tapauksessa väkivaltaa ei ole usein, eikä lyöntejä tai rajua väkivaltaa. Tänä vuonna mies on käynyt käsiksi 2 kertaa, tänään viimeksi. Viimeksi väänsi käsivarresta, nyt tarttui ja veti hiuksista. Mä kuulemma provosoin sitä.

Rakastan miestä enkä haluaisi lopettaa suhdetta. Siksi haluaisin kuulla, onko jonkun suhteessa päästy väkivallasta eroon. Mistä kannattaisi lähteä hakemaan apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selittelikö mies tekoaan sinun puheillasi tai piirteilläsi? Hän ei kadu? Onko mies halukas hoitoon? Jos ei, juokse lujaa. Nyt!

Vierailija
2/4 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:05"]

Siis selittelikö mies tekoaan sinun puheillasi tai piirteilläsi? Hän ei kadu? Onko mies halukas hoitoon? Jos ei, juokse lujaa. Nyt!

[/quote]

Ollaan puhuttu aikaisemmin terapiasta, kun suhteessa on mennyt huonosti ja ollut luottamusongelmia (mies ei luottanut muhun, vaikka olin uskollinen). Yleensä katuu ja pyytää anteeksi jossain vaiheessa, mutta tänään huusi vaan, että mä provosoin sitä, ja että se on nälkäinen, väsynyt ja haluaa olla rauhassa, ja mä vain ärsytän sitä.

Meillä oli riitaa tänään ja mies hermostui, kun kiukkuisena läimäytin yhden kaapin oven kiinni, sillä olin ärsyyntynyt jo valmiiksi riidan takia ja kaikki tavarat putoilivat kaapista niin ärsyynnyin lisää..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon kaapin läimäyttämisen jälkeen kävi siis käsiksi. Mulla on paha tapa paiskoa ovia ja tavaroitakin joskus, kun oon suuttunut, tiedän ja ymmärrän, että se on raivostuttavaa :(

Vierailija
4/4 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai rakastat sitä. Mutta ei se rakasta sua jos satuttaa.

Joku tällenen nyt vähintään http://www.miessakit.fi/fi/toimintamuodot/lyomaton_linja

Mutta tuokin pitää tulla mieheltä ehdottomana haluna mennä hoitamaan itseään, muuten et miestä pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan