Mitkä ovat ensimmäiset miehen kiinnostuksen merkit?
Kommentit (25)
Kiinteä silmiin katselu.
Ällistynyt hymyily.
Seuraan hakeutuminen.
Uskoutuminen omista asioista.
Vilkaisee vaistomaisesti, onko kiinnostuksen kohteella sormusta. Vilkuilee kulmien alta tai skannaa ihmistä katseellaan. Törmää vahingossa ja vaikuttaa hämmentyneeltä.
Tekee tikusta asiaa, että pääsee puheväleihin. Hymyilee, katsoo silmiin ja hakeutuu lähelle.
naikkonen kiljuu kampissa perässä "exsä ookkaan kiinnostunu musta,yhyy. sytämetön!"
- en ole. [ja ("mutta sinä selvästi olet")]
Etkö tiedä? Pitääkö sitä kysyä täältä?
Ai lööv jyy
Vierailija kirjoitti:
Tippa munanpäässä
Yrittää saada sut hihittelemään ja levittelemään reisiä heittämällä tällaista:
-Sulla on kauniit silmät.
-Ootpa sä pikkuinen.
-Oot ihan erilainen kuin nuo kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Läntti housun etumuksessa.
Niitä näkee, aika isoja, monella laitapuolen kulkijalla. Onko se sitä suurempaa rakkautta, mitä ne on kokeneet?
Puhuessaan voi sekoilla sanoissaan hermostuksen takia.
Mieehen oidipaalisuus heräää ja alkaa huutamaan äitiä.
Katson Ensitreffit alttarilla ja juon olutta.
Vierailija kirjoitti:
Oho, tän piti tulla tonne Mitä teet perjantaina topiciin :D
Itse ainakin tykkään hakeutua seuraan ja muutenkin kiinnostunut keskustelemaan kyseisen henkilön kanssa :)
Jos kyseinen henkilö ei mitenkään itse osoita kiinnostuksen merkkejä niin lopetan kyllä sitten itsekin.
M38
Mutta otsikon kysymykseen vastaisin, että luultavasti valtaosalla miehistä ei näy millään tapaa päällepäin se kiinnostuminen. Mulla on aina tullut ihan puskista jos olen kuullut että joku tykkää musta. Ei ole mitenkään huomannut sitä. Joskus ne on ihan jopa vältellyt mua ja olen ajatellut että suorastaan vihaisi mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, tän piti tulla tonne Mitä teet perjantaina topiciin :D
Varma kiinnostuksen merkki silti.
Tarkkaile pullotusta housuissa. Voit huoletta mennä katsomaan ihan läheltä, ei kukaan sitä outona enää nykyään pidä.