Mistä baarista voisi hampaaton mies löytää seuraa helsingissä?
Olen 34v mies jolla ei ole hampaita.
Kumppanin etsiminen on ollut haastavaa...ajattelin lähteä yöelämään kokeilemaan. Paikat hakusessa
Kommentit (20)
Joku vanhusten päiväkeskus? Niissä hampaaton sulautuu joukkoon kivuttomasti, ja liha on hyvin riippunutta. Eikä muistele pahalla.
Eikohan kauppatorilta loytyisi hampaattomia mummoja?
Voisit olla hunk-piireissä suosittu suuseksin antaja.
Taas tämä hampaaton luuseri palstalla. Vuosia on kysellyt, mistä löytää seuraa, kun etuhampaat puuttuvat. Olisi jo kyennyt hankkimaan uudet etuhampaat, kaikkien näiden vuosien aikana. Ei ole tarkoitustakaan laittaa purukalustoaan kuntoon. Narkki.
Tule miun luo. Laitettaan tekohampaat sammaan lasiin yöksi. T. Sirkka, 89v, Seinäjoelta.
Saahan ne lätkäjätkätkin naista. Et ole yhtään sen huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Tule miun luo. Laitettaan tekohampaat sammaan lasiin yöksi. T. Sirkka, 89v, Seinäjoelta.
Ei sillä ole tekareita. Olisko sulla ylimääräistä paria lainata sille?
Vierailija kirjoitti:
Joku vanhusten päiväkeskus? Niissä hampaaton sulautuu joukkoon kivuttomasti, ja liha on hyvin riippunutta. Eikä muistele pahalla.
Olen 34v, joten mielellän ikäistäni seuraa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero, joten vain naisia
Ap
Suosittelen mummotunnelista yrittämään. Ei nyt just baari, mutta kohtalotovereilta löytyy ja saat sympatiaa ja säpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero, joten vain naisia
Ap
Älä nyt nirsoile! Hampaaton mies on mahtava panoreikä! Suu vaan suppuralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34v, joten mielellän ikäistäni seuraa
Ap
Se ei pane joka valkkaa. -vanha viidakon sanonta
Saatat hyvinkin saada seuraa, hampaiden puuttuminen ei haittaa pillua nuollessa.
Stadin tähti