Hakekaa ne postipaketit heti automaateista ja tiskeiltä!
Posti on nyt todella kuormittunut black friday ja joulutilauksien takia! Voitte auttaa postia ja tehdä tilaa uusille paketeille noutamalla paketin heti saatuanne siitä ilmoituksen
Kommentit (127)
Posti näkyy palkkaavan apuvoimia joulunalusviikoille, mitä enemmän kuormitusta sitä useampi saa töitä.
Matkis lähetti viestin, että toimitti paketin hevon kujseen. Meni sieltä kyselemään niin eipä ollutkaan siellä vaan matkalla. No kolme päivää myöhemmin tuli viesti, että onkin kolmannessa kuusessa paketti. Kyllä, sieltä löytyi!
Vittuilessani en hae. Vasta kuin viimeisenä päivänä
Olisin hakenut jo alkuviikosta, JOS olisi mennyt sinne minne pitikin. Eli kauppakeskuksen pakettiautomaattiin, eikä samassa rakennuksessa sijaitsevaan R-kioskiin. Ko. kauppakeskus on auki klo 22 asti, mutta ärrä vaan klo 21. Tällä viikolla pelkkiä iltavuoroja, jotka -ylläripylläri- loppuvat klo 21. Miksei sitä voisi hakea duuniin mennessä.. No, siellä on uusi läppäri ja olen liikkeellä julkisilla. En vaan viitsi isoa pakettia raahata edestakaisin, patalaiska kun olen. Huomenna lauantaina viikon ainoa vapaa, joten haen sen pois sieltä häiritsemästä ja tilaa viemästä. Ja toivon, että seuraava paketti menee sinne automaattiin.
Automaatteihin ei ikinä mahdu mitään
Paljon näkyy olevan panttaajapellejä tässäkin ketjussa ;(
Noilla paketeilla pitäisi olla joku varastointihinnasto: esim. 1-2pv ilmainen, 3-4pv 10€, 5-6pv 15€, 7pv 20€, 8+pv paketti palautuu
Haen aina samana päivänä ja joskus jopa alle tunnin sisällä siitä kun se on valitsemassani paikassa eli tuossa lähikaupan lokerossa.
Jos se kuskataan johonkin hevonveehen useamman kilsan päähän (kuten valitettavan yleistä on) niin haen sitten joskus kun oikeasti jaksan nähdä moista vaivaa.
Enää en postia viitsi edes käyttää vaan tilaan sieltä missä voi valita schenkerin/matkahuollon koska silloin paketti on aina noudettavissa sieltä mistä pitikin.
Jos minulla on 7 päivää aikaa noutaaw niin minulla on 7 päivää aikaa noutaa. Riippuu ihan kerkiänkö ja kuinka kiirellä haluan saada paketin itselleni.
Posti voisi perustaa sellaisia toimistoja. Niihin sitten palkataan henkilökunta joka noutaa paketin sen toimiston varastosta ja ojentaa asiakkaalle.
Ideaa saa käytää aivan vapaasti, olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Automaatteihin ei ikinä mahdu mitään
Jep ja kun se paketti pitää sitten lähteä hakemaan jostain hornantuutista niin eipä tosiaan ole kiire. Siitä valitsemastaan lähilokerosta sen olisi noutanut samantien..
Vierailija kirjoitti:
No odotin 2 pakettia... Toinen tuli pari päivää myöhemmin, mutta menikin muualle :(
Toisaalta asiassa oli se ilo, että olin myös lähettämässä samaan aikaan. Automaatti ei ottanut pakettia vastaan koska oli täynnä. Noudin sen oman pakettini ja kas automaatissa olikin tyhjä lokero.
Sitä vain ihmettelin että piti valita "lähetä paketti" ja antaa helposti koodi...miksei se maatti voinut heti sanoa ettei lähettäminen ole vaihtoehto.
Tarvitaan vissiin joku koodaamaan se. Menetkö?
Haen huomenna. Tänään rätki räntää vaakasuorassa ja liikun pyörällä. Paketti, ja minä, olisi olleet likomärät siinä vaiheessa kun pääsen kotiin. En saanut pakettia lähelle ( täynnä) joten se vietiin kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Posti voisi perustaa sellaisia toimistoja. Niihin sitten palkataan henkilökunta joka noutaa paketin sen toimiston varastosta ja ojentaa asiakkaalle.
Ideaa saa käytää aivan vapaasti, olkaa hyvä.
Vau! Tää ois kova sana tänä päivänä!
Posti järjestäköön lisää lokeroita. Ei ole minun asiani auttaa postia.
Haen kun jaksan. Posti on saanut maksun ostetusta palvelusta. Ei ole mun ongelma jos eivät osaa hoitaa.
Jos olis normikokoinen postilaatikko jonka sais ylhäältä täysin auki, sinne mahtuis paketit