Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hakekaa ne postipaketit heti automaateista ja tiskeiltä!

Vierailija
04.12.2020 |

Posti on nyt todella kuormittunut black friday ja joulutilauksien takia! Voitte auttaa postia ja tehdä tilaa uusille paketeille noutamalla paketin heti saatuanne siitä ilmoituksen

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis normikokoinen postilaatikko jonka sais ylhäältä täysin auki, sinne mahtuis paketit

Vierailija
22/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti näkyy palkkaavan apuvoimia joulunalusviikoille, mitä enemmän kuormitusta sitä useampi saa töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkis lähetti viestin, että toimitti paketin hevon kujseen. Meni sieltä kyselemään niin eipä ollutkaan siellä vaan matkalla. No kolme päivää myöhemmin tuli viesti, että onkin kolmannessa kuusessa paketti. Kyllä, sieltä löytyi!

Vierailija
24/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilessani en hae. Vasta kuin viimeisenä päivänä

Vierailija
25/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen aina vikana päivänä.

Vierailija
26/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hakenut jo alkuviikosta, JOS olisi mennyt sinne minne pitikin. Eli kauppakeskuksen pakettiautomaattiin, eikä samassa rakennuksessa sijaitsevaan R-kioskiin. Ko. kauppakeskus on auki klo 22 asti, mutta ärrä vaan klo 21. Tällä viikolla pelkkiä iltavuoroja, jotka -ylläripylläri- loppuvat klo 21. Miksei sitä voisi hakea duuniin mennessä.. No, siellä on uusi läppäri ja olen liikkeellä julkisilla. En vaan viitsi isoa pakettia raahata edestakaisin, patalaiska kun olen. Huomenna lauantaina viikon ainoa vapaa, joten haen sen pois sieltä häiritsemästä ja tilaa viemästä. Ja toivon, että seuraava paketti menee sinne automaattiin.

Vierailija
27/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aina teenkin :)

Vierailija
28/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatteihin ei ikinä mahdu mitään

Vierailija
29/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon näkyy olevan panttaajapellejä tässäkin ketjussa ;(

Noilla paketeilla pitäisi olla joku varastointihinnasto: esim. 1-2pv ilmainen, 3-4pv 10€, 5-6pv 15€, 7pv 20€, 8+pv paketti palautuu

Vierailija
30/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen aina samana päivänä ja joskus jopa alle tunnin sisällä siitä kun se on valitsemassani paikassa eli tuossa lähikaupan lokerossa.

Jos se kuskataan johonkin hevonveehen useamman kilsan päähän (kuten valitettavan yleistä on) niin haen sitten joskus kun oikeasti jaksan nähdä moista vaivaa.

Enää en postia viitsi edes käyttää vaan tilaan sieltä missä voi valita schenkerin/matkahuollon koska silloin paketti on aina noudettavissa sieltä mistä pitikin.

Vierailija
31/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on 7 päivää aikaa noutaaw niin minulla on 7 päivää aikaa noutaa. Riippuu ihan kerkiänkö ja kuinka kiirellä haluan saada paketin itselleni.

Vierailija
32/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti voisi perustaa sellaisia toimistoja. Niihin sitten palkataan henkilökunta joka noutaa paketin sen toimiston varastosta ja ojentaa asiakkaalle.

Ideaa saa käytää aivan vapaasti, olkaa hyvä.

Vierailija
33/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automaatteihin ei ikinä mahdu mitään

Jep ja kun se paketti pitää sitten lähteä hakemaan jostain hornantuutista niin eipä tosiaan ole kiire. Siitä valitsemastaan lähilokerosta sen olisi noutanut samantien..

Vierailija
34/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No odotin 2 pakettia... Toinen tuli pari päivää myöhemmin, mutta menikin muualle :(

Toisaalta asiassa oli se ilo, että olin myös lähettämässä samaan aikaan. Automaatti ei ottanut pakettia vastaan koska oli täynnä. Noudin sen oman pakettini ja kas automaatissa olikin tyhjä lokero.

Sitä vain ihmettelin että piti valita "lähetä paketti" ja antaa helposti koodi...miksei se maatti voinut heti sanoa ettei lähettäminen ole vaihtoehto.

Tarvitaan vissiin joku koodaamaan se. Menetkö?

Vierailija
35/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen huomenna. Tänään rätki räntää vaakasuorassa ja liikun pyörällä. Paketti, ja minä, olisi olleet likomärät siinä vaiheessa kun pääsen kotiin. En saanut pakettia lähelle ( täynnä) joten se vietiin kauemmaksi.

Vierailija
36/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa

Vierailija
37/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih!

Vierailija
38/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti voisi perustaa sellaisia toimistoja. Niihin sitten palkataan henkilökunta joka noutaa paketin sen toimiston varastosta ja ojentaa asiakkaalle.

Ideaa saa käytää aivan vapaasti, olkaa hyvä.

Vau! Tää ois kova sana tänä päivänä!

Vierailija
39/127 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti järjestäköön lisää lokeroita. Ei ole minun asiani auttaa postia.

Vierailija
40/127 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kun jaksan. Posti on saanut maksun ostetusta palvelusta. Ei ole mun ongelma jos eivät osaa hoitaa.