Hakekaa ne postipaketit heti automaateista ja tiskeiltä!
Posti on nyt todella kuormittunut black friday ja joulutilauksien takia! Voitte auttaa postia ja tehdä tilaa uusille paketeille noutamalla paketin heti saatuanne siitä ilmoituksen
Kommentit (127)
No odotin 2 pakettia... Toinen tuli pari päivää myöhemmin, mutta menikin muualle :(
Toisaalta asiassa oli se ilo, että olin myös lähettämässä samaan aikaan. Automaatti ei ottanut pakettia vastaan koska oli täynnä. Noudin sen oman pakettini ja kas automaatissa olikin tyhjä lokero.
Sitä vain ihmettelin että piti valita "lähetä paketti" ja antaa helposti koodi...miksei se maatti voinut heti sanoa ettei lähettäminen ole vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vimma teillä mammoilla on tilata kaikkea turhaa pas kaa?
Niitä on kiva tilata ja lähettää takaisin kun on ottanut selfien sen tavaran kanssa.
Maksan muutaman euron enemmän ja kas paketit tulee kotiin asti, kätevää.
Miksi? Eihän se minun ongelma ole. Käyn sitten kun on muutakin asiaa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Weetee-mammojen hupia tuo Zalandon pakettien tilailu ja takaisin lähettäminen.
Ilmoitettu rasistiseksi
Postin automaatteja on lähes joka kaupassa, miten ne voi olla täynnä jatkuvasti? Posti ei viitsi kuljettaa paketteja vaan ne jätetään postin toimipisteeseen.
Olisin hakenut heti mikäli olisi tullut sinne minne tilasinkin... Saavat nyt sitten pantata pakettiniani pidempään kun laittoivat sen menemään ihan hevonkuuseen.
Hakisin kyllä tuotteet, jos ne tulisivat sinne, minne olen ne tilannut eli S-Marketin aulaan. Sen sijaan ne menevät tuosta 4 km päähän eli yhteensä kodistani 7 kilometrin päähän, ja sitten pitää odottaa, koska saan auton käyttöön, koska painavaa pakettia en jaksa raahata kilometritolkulla.
Jännittää mistä hevonkuusesta saan hakea pakettini, kun valitsemaani automaattiinhan se ei ikinä tule
Vierailija kirjoitti:
Mikä vimma teillä mammoilla on tilata kaikkea turhaa pas kaa?
Turhaa paskaa? Viimeksi tilasin itselleni villapaidan ja kun lapsi tarvitsi aluspöksyjä niin samoilla postikuluilla hänelle tuli pari alennusmyyntipaitaa kasvuvaralla.
Mä olen vuosia tehnyt ostokseni netissä, enkä ole lähettänyt takaisin kuin muutamia, sellaisia joissa tuotteessa on ollut joku muu vika kuin väärä koko.
No joskus se ilmotus tulee sellaseen aikaan ettei vaan heti pääse hakeen eikä seuraavanakaan päivänä. Tai jos odotan vaikka kahta pakettia ja seurannasta nään, että toinen tulossa huomenna, niin mielummin haen ne sitten kerralla.
Hakenut kaikki muut paitsi sen mikä tuli taas kaupungin toiselle puolelle. En jaksa vammaisena kävellä sinne kun ei mee edes bussia. Odotan jos kaveri heittäisi viikonloppuna.
En tilaile hirveästi turhaa just sen takia että helpompi ostaa kaupasta kuin jaksaa postin oikkuja.
Kyllähän sitä hakisi, jos olisi mistä hakea. Paketti on seissyt viikon terminaalissa.
Tilasin paketin lähikaupan automaattiin, mutta ruuhkan takia se on nyt jossain muualla. Minulla ei ole autoa joten kiva. Ihan postin kiusaksi ajattelin antaa paketin virua siellä sen 2vk.
Olisinhan minä sen heti hakenut, mutta se meni Kuopioon, vaikka paketin päällä oli osoite Jyväskylään Tiukan väännön jälkeen suostuivat "edelleenlähettämään" paketin siihen postitoimistoon, mikä luki paketin päällä. Ei nimittäin ole meillä käyntiä Kupiossa lähiaikoina.
Ei kannata tilata enää mitään joululahjoja, koska eivät ehdi jouluksi
Tuokaa ne kotiin niinkuin hyvinä aikoina oli tapana. Ovikello ilmeisesti mennyt rikki joku viitisen vuotta sitten kun yhtä ainutta kirjekuorta paksumpaa asiaa ei voi ovelle tuoda. Paitsi jonkun kauhean mainospumaskanhan nyt tunkee vaikka kynnysmaton alle!
Samaa mieltä. Odottelen just pakettia mutta hidasta on