Tutustuin seurustelukumppaniini syyskuussa 2020 ja nyt ostettiin paritalo. Muilla ollut nopeasti eteneviä suhteita?
Onko teillä ollut nopeasti eteneviä suhteita? Että kaikki vaan klikkaa? Meillä synkkas heti, niin päätettiin ostaa talo. Kyllähän siitä loppupeleissä pääsee aina nopeasti eroon, jos tarvitsee.
Kommentit (25)
Me mentiin kihloihin alle kaksi kuukautta tapaamisesta. Naimisiin mentiin seuraavana kesänä, alle vuosi tunnettu silloin. Avioliitto kestänyt nyt jo 18 vuotta, eikä ole näköpiirissä ettei kestäisi edelleen. =)
Olen kyllä kateellinen tuollaisille, jotka uskaltavat edetä ja tehdä.
Itse olen 30-vuotias, taloton ja puolisoton. Kun en uskalla.
Pari kuukautta seurustelumme aloittamisesta menimme kihloihin ja siitä kolme kuukautta, niin olimme jo naimisissa. Olimme tosin tunteneet toisemme jo muutaman vuoden mutta emme olleet tiiviisti tekemisissä.
Kohta 28-vuotishääpäivä :)
p.s. minä olin se nopeampi osapuoli, mies ei ole paljastunut narsistiksi eikä minuakaan ole sellaiseksi moitittu
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin perjantai-iltana ravintolassa ja tuli mun luo yöksi ja jäi. Kävi seuraavalla viikolla hakemassa kamansa kämpiltänsä ja teki muuttoilmoituksen. Kihloihin mentiin vielä samana vuonna ja naimisiin joitain vuosia myöhemmin. Yhdessä 19v.
En vaan voi käsittää miten tällaista tapahtuu. Olen etsinyt puolisoa 15 vuotta eikä ravintolassa ole tullut yhtään kohtaamista, kuten ei muuallakaan. Siis niin että joku mies olisi kiinnostunut minusta, tullut luokseni yöksi ja jäänyt. En ole kenellekään mitään ja kelpaan korkeintaan kahviseuraksi kerran. Ympärillä muut saa kokea tätä ja itse koristelen taas yhden kuusen yksin. En voi kuin kadehtia ihan koko sydämestäni.
Tavattiin perjantai-iltana ravintolassa ja tuli mun luo yöksi ja jäi. Kävi seuraavalla viikolla hakemassa kamansa kämpiltänsä ja teki muuttoilmoituksen. Kihloihin mentiin vielä samana vuonna ja naimisiin joitain vuosia myöhemmin. Yhdessä 19v.