Janita Lukkarinen on kuollut
Parantumatonta syöpää sairastanut Janita Lukkarinen on kuollut viikko sitten 27. marraskuuta.
Kommentit (120)
Hänellä tod. näk. Silikonirintavarustus, niin eikös vaarallista pitää sellaisia... Eihän koskaan tiedä vaikka ne aiheuttaneet kaiken. Niitä poistettu paljon.
Jarrrna kirjoitti:
Janina antoi silikonit syövälle
Ja silikonit tuli kohtaloksi
Vierailija kirjoitti:
Jarrrna kirjoitti:
Janina antoi silikonit syövälle
Ja silikonit tuli kohtaloksi
Täytyy varoa silareita, jos niistä saa kuolettavan syövän 😱
Enemmän kuin yksittäisten anonyymien av-mammojen angstien purkaukset täällä, minua oksettaa etenkin Frederikin viimekesäinen julkiv...uilu Janita Lukkarista kohtaan. Kertoo kyllä ukosta paljon, että hän hyökkäsi täysin yllättäen ja äkkiarvaamatta kuolemansairaan ihmisen kimppuun somessa.
Se, että Janita Lukkarisella riitti voimaa puolustautua niinkin rajusti mutta samalla niin sivistyneesti Frederikille takaisin, kertoo hänen vahvasta voimastaan.
Janitallahan oli kolmisen kuukautta elinaikaa jäljellä silloin, kun Frederik tuon molopäisen esilletulonsa teki.
Moni olisi vastaavassa terveydentilassa antanut asian vain olla ja kärsinyt hiljaa, mutta Janita jaksoi vielä puolustautua, ja hyvin puolustautuikin.
Osanottoni Janita Lukkarisen perheelle ja läheisille, jos joku heistä sattuu tämän tekstin joskus huomaamaan. Janita vaikutti hyvältä ja oikeudenmukaiselta ihmiseltä.
Jarnan fb:
”Hei kaikki rakkaat, haluan tuoda julki tämän asian koska muuten se on ensi viikon 7 päivää lehdessä.
Minulla on Janitan testamentti ja sekä hautaussuunnitelma.
Valitettavasti 12.12 piti olla hautajaiset, ja Janitan yksi omainen ei halunnut noudattaa testamenttia ja valittavaisti Janita pakastettiin eilen kello 14.00.
Olen siis tuntenut Janitan melkein 20 vuotta, ja hänen oli tyttäreni Odessan kummitäti.
Janitan kuolinilmoitus lehteen oli myös testamentissa mutta sitä ei noudatettu ja seuraavana päivänä kun se tuli julki niin 7 päivää lehdelle myytiin valitettavasti Janitasta lehtijuttu.
Pasroria ovat vaihtaneet no ainakin 3 kertaa. TUON tämän julki ettei tästä Janitan pakastamista myydä lehtijuttuja vaan ovat julki nyt.
Janitan toivetta pitää kunnioittaa, olen surun murtamaan siitä että sitä ei noudatettu ja vainaja pakastettuna.
Itse en saa kuin jotain muistovaatteita ja Odessa koruja mutta palkkasin asianvuoksi julkkijuristin.
Olen siis itkenyt useita päiviä kun tiesin tästä pakstamisesta jo torstaina.
En voita rahallisesti mitään mutta yritän estää lehdimme myynnin. Sekä vainajan tahtoa olisi pitänyt kunnioittaa ja pitää.”
- on taas kyllä kummaa ja sekavaa settiä Jarnan selostukset, mutta mutta, onko nyt jotain selkkausta siellä Janitan omaisilla?
Tuonkun tietäiskin. Riitoja hautaamis-käytännöistä?
Vierailija kirjoitti:
Jarnan fb:
”Hei kaikki rakkaat, haluan tuoda julki tämän asian koska muuten se on ensi viikon 7 päivää lehdessä.
Valitettavasti 12.12 piti olla hautajaiset, ja Janitan yksi omainen ei halunnut noudattaa testamenttia ja valittavaisti Janita pakastettiin eilen kello 14.00.
Olen siis tuntenut Janitan melkein 20 vuotta, ja hänen oli tyttäreni Odessan kummitäti.
Janitan kuolinilmoitus lehteen oli myös testamentissa mutta sitä ei noudatettu ja seuraavana päivänä kun se tuli julki niin 7 päivää lehdelle myytiin valitettavasti Janitasta lehtijuttu.
Pasroria ovat vaihtaneet no ainakin 3 kertaa. TUON tämän julki ettei tästä Janitan pakastamista myydä lehtijuttuja vaan ovat julki nyt.Janitan toivetta pitää kunnioittaa, olen surun murtamaan siitä että sitä ei noudatettu ja vainaja pakastettuna.
Itse en saa kuin jotain muistovaatteita ja Odessa koruja mutta palkkasin asianvuoksi julkkijuristin.
En voita rahallisesti mitään mutta yritän estää lehdimme myynnin. Sekä vainajan tahtoa olisi pitänyt kunnioittaa ja pitää.”
- on taas kyllä kummaa ja sekavaa settiä Jarnan selostukset, mutta mutta, onko nyt jotain selkkausta siellä Janitan omaisilla?
No eipä tämä nyt kauheesti yllätä, että tämmönen alkaa samantien. Juristin palkannut? Miksi?
Ja mikä ihmeen testamentti? Janitalla ei ollut omaisuutta, hän oli käsittääkseni ulosotossa.
Ei kai ketään vainajaa nyt pakasteta sentään? :/
Vierailija kirjoitti:
Jarnan fb:
Pasroria ovat vaihtaneet no ainakin 3 kertaa. TUON tämän julki ettei tästä Janitan pakastamista myydä lehtijuttuja vaan ovat julki nyt.Janitan toivetta pitää kunnioittaa, olen surun murtamaan siitä että sitä ei noudatettu ja vainaja pakastettuna.
Halusiko hän siis joitain tavaroita tai rahaa, mutta saakin vain vaatteita? Eikö hän ollut siinä rahankeräyksessä mukana? Ehkä halusi ne siitä saadut massit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarnan fb:
Halusiko hän siis joitain tavaroita tai rahaa, mutta saakin vain vaatteita? Eikö hän ollut siinä rahankeräyksessä mukana? Ehkä halusi ne siitä saadut massit.
Kukas tämä tällainen Jarna yleensä on? Eipä muuten voisi vähempää kiinnostaa, mutta kuulostaa harvinaisen ahneelta tyypiltä.
Mikä ihmeen testamentti sillä muka oli... Tuskin se on edes omistanut mitään.
Kukahan maksaa asianajan tuohon keissiin? Ja miksi ei Janitaa isä olisi voinut ilmoittaa seiskassa Janitan kuolemasta. Rahasti tai ei. Saisi omaiset hautajaisia varten vaikka rahaa.
Ohis#1 kirjoitti:
Enemmän kuin yksittäisten anonyymien av-mammojen angstien purkaukset täällä, minua oksettaa etenkin Frederikin viimekesäinen julkiv...uilu Janita Lukkarista kohtaan. Kertoo kyllä ukosta paljon, että hän hyökkäsi täysin yllättäen ja äkkiarvaamatta kuolemansairaan ihmisen kimppuun somessa.
Se, että Janita Lukkarisella riitti voimaa puolustautua niinkin rajusti mutta samalla niin sivistyneesti Frederikille takaisin, kertoo hänen vahvasta voimastaan.
Janitallahan oli kolmisen kuukautta elinaikaa jäljellä silloin, kun Frederik tuon molopäisen esilletulonsa teki.
Moni olisi vastaavassa terveydentilassa antanut asian vain olla ja kärsinyt hiljaa, mutta Janita jaksoi vielä puolustautua, ja hyvin puolustautuikin.Osanottoni Janita Lukkarisen perheelle ja läheisille, jos joku heistä sattuu tämän tekstin joskus huomaamaan. Janita vaikutti hyvältä ja oikeudenmukaiselta ihmiseltä.
Mitä se Frederik on sanonut? Minulta on mennyt täysin ohi koko homma.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/janita-lukkarisen-isa-kertoo-perhee…
Eli siis Jarna on väärentänyt Janitan testamentin? Haluaa lapselleen Janitan vaatteita ja koruja. Haluaa myös määrätä miten hautajaiset tulee menemään? Mikäs diagnoosi tuolla Jarnalla on? Eihän tuo täysillä voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan maksaa asianajan tuohon keissiin? Ja miksi ei Janitaa isä olisi voinut ilmoittaa seiskassa Janitan kuolemasta. Rahasti tai ei. Saisi omaiset hautajaisia varten vaikka rahaa.
Erikoista porukkaa nämä, jos meinaavat, että joku ihan muu maksaa hautajaiset... Kyllä sitä kaiken ikäisiä ihmisiä täältä lähtee, mutta yleensä omaiset joutuvat ihan itse ne hautajaiset maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Jarna on väärentänyt Janitan testamentin? Haluaa lapselleen Janitan vaatteita ja koruja. Haluaa myös määrätä miten hautajaiset tulee menemään? Mikäs diagnoosi tuolla Jarnalla on? Eihän tuo täysillä voi käydä.
Hän saa "vain" vaatteita ja koruja. Olisi halunnut jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jessus sentään. Alkaa olemaan jo suorastaan tragikoomista sähläämistä noiden hautajaisten kanssa.. Salkkareissakaan ei ole noin hölmöjä juonenkäänteitä. Kuka ja mikä tämä Jarna on? Onko joku Janitan kaveri tms?
Osaisiko joku tulkata, että mitä Jarna tahtoo sanoa uudessa face päivityksessä? On niin sekavasti kirjoitettu, että minä en ainakaan osaa tuota tulkata. Omaisilla jotain riitaa vainajan viimeisen tahdon noudattamisesta.