Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin ihoni meikkaamisen ja meikkaan nykyään vain silmät ja kulmat

Vierailija
04.12.2020 |

Ja tunnen oloni onnellisemmaksi kuin koskaan!

En ymmärrä miksi olen 15 vuotta luullut tarvitsevani meikkivoidetta peittääkseni kasvoni. Minä olen tämän näköinen, ei minun tarvitse näyttää posliininukelta. Kukaan ei ole katsonut minua oudosti vaikka sitä aluksi pelkäsin. Ihana olo, ja tunnen itseni vielä itsevarmemmaksi ja rennommaksi kuin aiemmin.

Onko muilla jotain kerrottavaa aiheesta? Kiinnostaisi kuulla 🙂

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee, aikuistuminen. Muutama vuosi lisää, ja huomaat että itse asiassa turhaa vaivaa meikkaaminen, ja luovut siitä kokonaan. 

Vierailija
2/4 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se menee, aikuistuminen. Muutama vuosi lisää, ja huomaat että itse asiassa turhaa vaivaa meikkaaminen, ja luovut siitä kokonaan. 

Tämä on tosiaan itselläkin käynyt mielessä. Vielä en ole valmis luopumaan rajauskynästä, ripsiväristä ja kulmakynästä, koska näytän mielestäni niin piirteettömältä ilman niitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt koskaan peitevoidetta, paitsi satunnaisesti nuorempana. Enkö tajua miten muut voi käyttää, inhottava tunne kokoajan kun se meikkivoidekalvo on iholla.

Mulla on rasvoittuva iho, ehkä siksi se ei toimi.

T. Ei mikään erikoisen hyväihoinen 40+ akka

Vierailija
4/4 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sinulle sopii. Itselläni on couperosa kasvoissa joten peitän punoituksen, koska en jaksa ihmisten kyselyitä, mikä ihoani vaivaa. Olen blondi ja ripseni ja kulmani ovat hyvin vaaleat, näytän väsyneeltä ilman ripsaria ja kulmakynää. Ehkä kuukauden jaksoin käydä töissä ilman meikkiä kun en vaan viitsinyt meikata, mutta nyt olen jopa kaivannut meikkiä, kun on kiva nähdä itsensä kauniina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi