Voi v***u ostin Alkosta glögiä ja kotona huomasin että oli "alkoholiton"
Miksi vi**ussa alkossa edes myydään tollasta!!😠😠
Kommentit (28)
Miksei aapeella ole viinaa talossa yhtään??
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa, että olet noin koukussa alkoholiin. Alkoholismi hoi?
Sinua ei varmaan juuri kutsuta juhliin?
Hahaha tiedän tunteen aloittaja. Mulla ei käynyt ihan noin huonosti, mutta kerran luulin ostaneeni nelosoluita ja kotona huomasin, että ne olikin ykkösoluita, siis 2,7%. Kyllä melkein raivostutti litkiä sitä venhän makuista pissiä eikä noussut päähänkään yhtään mutta kusin varmaan 20 litraa.
ehkä paras näin... välttynet joutumasta kaikenlaisille paheellisille ja moraalittomille teille, pysyt siveällä polulla.
🤨
Kyllä mä kipasisin takas alkoon hakeen oikeeta glögiä. Ota alekukkoa matkaseuraks! Eihän tollast lasten mehuu voi juua??!!
Vierailija kirjoitti:
Hahaha tiedän tunteen aloittaja. Mulla ei käynyt ihan noin huonosti, mutta kerran luulin ostaneeni nelosoluita ja kotona huomasin, että ne olikin ykkösoluita, siis 2,7%. Kyllä melkein raivostutti litkiä sitä venhän makuista pissiä eikä noussut päähänkään yhtään mutta kusin varmaan 20 litraa.
Olisit rännittäny ne bisset. Siitä bääse hjuväänh sekoon
Noniin nyt on viimeinen kalja menossa ja kyllä vituttaa. Maksaisin 500€ jos saisin kunnon viinaa nyt.😔
T.AP
Voi miten kova elämä sinulla on, kun et saa niellä keskushermostoa lamauttavaa nestettä glögin muodossa.