Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan naisilla menee aamuisin meikkaamiseen?

Vierailija
04.12.2020 |

Sisältää kynsien ja ripsien ehostamisen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ainakaan yhtään, en käytä meikkiä tai muutakaan

Vierailija
2/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväitsetuntoiset eivät meikkaa lainkaan tai meikkaavat alle viidessä minuutissa, ehkä kahdessa ja puolessa minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväitsetuntoiset eivät meikkaa lainkaan tai meikkaavat alle viidessä minuutissa, ehkä kahdessa ja puolessa minuutissa.

Ai senkin on näin tarkkaan joku fiksu ihmistuntija määritellyt? 😂

Vierailija
4/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee meikattua, mutta jos meikkaan niin korkeintaan 5 minuuttia

Vierailija
5/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien ja ripsien ehostaminen joka aamu? Häh? Mulla menee aamuisin 15 min meikkaamiseen. Selviäisin vähemmälläkin ajalla mutta juon kahvia ja kuuntelen musiikkia niin se on vähän hitaampaa siinä kun välillä pysähtyy hörppäämään tai laulamaan.

Vierailija
6/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari minsaa yleensä.

Vierailija
7/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli tuntia. Kynsiä ei tarvitse "ehostaa" joka aamu.

Vierailija
8/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten hyvin esimerkiksi kulmien meikkaus onnistuu. 15-30min

Vierailija
9/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä.

Vasta sitten, kun yli puolet suomalaisista miehistä alkaa käyttää meikkiä (lue: kadulla tulee vastaan enemmän meikattuja miehiä kuin meikkaamattomia), minä alan panostaa itseni meikkaamiseen.

Suurin osa naisista meikkaa päivittäin. 

Vierailija
10/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan.

Vierailija
11/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä paljon sen helpompaa.

Aamuisin hoidellaan hampaat ja parransänki. Suihku on ehdoton. 

Menee ainakin puoli tuntia.

Vierailija
12/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten hyvin esimerkiksi kulmien meikkaus onnistuu. 15-30min

Eli piirrät sellaset epäluonnolliset ja naurettavat palkit naamaasi?

Vierailija
13/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa arkisin. Juhliin saattaapi sitten mennä vähän kauemmin. Toki perusmeikkiin ei varttia kauemmin mene...

Vierailija
14/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korona-aikana meikkaaminen on nopeampaa kuin aiemmin koska maski käytössä koko päivän.

Vierailija
15/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla menee ainakin 15 - 20 minuuttia. Pitää esim. odottaa, että seerumit ja kosteusvoiteet imeytyy. Kulmien meikkaamiseen ei juurikaan mene aikaa, kun on mustat ja vahvat kulmat, joita syöpähoidot on nyt kyllä vähän harventaneet.

Vierailija
16/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset meikkaavat vasta aikaisin työmaalla, jos mies on kovin mustasukkainen.

Vierailija
17/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy meikkaamisesta/käytetystä ajasta niin aina jotku tulee kiekumaan paikalle miten eivät meikkaa! No eihän tässä sitä haluttukaan tietää edes! Saati sitä mielipidettä, että miten kaikki liittyy itsetuntoon jne. Töissä kun katsoo niitä keski-ikäisiä tätejä meikkaamattomineen naamoineen ja muutenkin pulleaa ulkomuotoa, ei voi kun ihmetellä, että onko muka sitten niin hehkuva ja hyvä olo itsellä moisella ulkomuodolla. Meikki nyt vaan piristäis monien yleisilmettä. Eikä mikään överi, vaan esim ihon värin tasoittaminen, ripsiväri ja kulmat. Ja siihen menee 5min!

Vierailija
18/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa kerran:  Mies sai töitä samassa firmassa kuin naisensa.  Vaimo kulki sitten naisporukassa ilman meikkejä. Vaatteet taisivat olla kirpputorilta. Oli ennen hehkeä ja ulkonäöstään huolehtiva. 

Vierailija
19/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä paljon sen helpompaa.

Aamuisin hoidellaan hampaat ja parransänki. Suihku on ehdoton. 

Menee ainakin puoli tuntia.

Sulla menee kauan mun mielestä. Harvoin kyllä käyn aamuisin suihkussa. Just muuten kävin ja kylpytakissa aika varmasti loppu ilta. Näitä aika eroja meikkaaville on ties kuinka paljon? Yksi jonka kanssa olin monta vuotta meikkasi vain juhliin ja niihinkin vähän. Hyvällä tavalla tuhmakin. Tajusi mitä kun pyysin laitttamaan vain huulipunaa mua varten. 

Parin oluen rehellisyydellä. Meikistä viis veisaan mutta kun tajuaa vihjeen niin siitä kymmenen.  Kun vielä tekee sen niin alkaa oikeasti olla aika hyvä. 

Vierailija
20/21 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kysyy meikkaamisesta/käytetystä ajasta niin aina jotku tulee kiekumaan paikalle miten eivät meikkaa! No eihän tässä sitä haluttukaan tietää edes! Saati sitä mielipidettä, että miten kaikki liittyy itsetuntoon jne. Töissä kun katsoo niitä keski-ikäisiä tätejä meikkaamattomineen naamoineen ja muutenkin pulleaa ulkomuotoa, ei voi kun ihmetellä, että onko muka sitten niin hehkuva ja hyvä olo itsellä moisella ulkomuodolla. Meikki nyt vaan piristäis monien yleisilmettä. Eikä mikään överi, vaan esim ihon värin tasoittaminen, ripsiväri ja kulmat. Ja siihen menee 5min!

Pointti tuokin. Sori mä keski-ikäisenä miehenä näen jo jotain meikin läpi. Tiedän kun yritetään peitellä. Tosin mä pidin meikkaamista niin tavallisena että melkein luonnollisena. Lapsesta asti näki miten lähinnä sukulaiset naiset meikkasi. Sitten kun olin sellaisen kanssa joka ei meikannut niin huomasin eron.

Mulla muuttui vähän ajattelu. Voihan sitä vaikka navettaan mennessä pukeutua suoriin housuihin, kravattiin jne mutta okei huono esimerkki. Jos työ vaatii edustamista niin naturell ei ehkä riitä. Tuo pulleus niin siihen ei mikään meikki auta. Hyväksy itsesi tai tee jotain ei niistä vaikuta lässyttää.

Meikittömyydessä on ihan vain mun mielestä jotain rehellisempää. Oikein kun tiedän niin kauneudesta on aivan luvatonta etua. Sellainen aikuiskoulutus jossa miesvaltaisella alalla ainoa nainen sai sanotaan nyt eri kohtelun. Yksi jätkä sanoi sen ääneen että on varmasti parempi kun sillä on henkilökohtaiset opettajat. Oli muuten aika huikea se aika ero jos vertasi muihin käytettyyn aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi