Kuink kova väsymys on normaalia raskauden aikana?
Väsymys on aivan jäätävä. Ei meinaa jaksaa mitään. Siinä ja siinä että töissä jaksaa. Kotona ei tuu tehtyä sitte mitään. Tiskit hirveä kasa kaikki siivot ja pyykinpesut jää...
Kommentit (6)
Oletko minä? Menen aikaisin nukkumaan, nukun mahdollisimman pitkään ja silti tarvisin päiväunet tai kahdet, jotta jaksaisin. Toisaalta heräilen öisin, mikä varmasti vaikuttaa. Paheni tuossa viikolla 10, kun pahoinvointi hellitti. Onneksi on etätyöt, niin lounasajan voi käyttää nukkumiseen. Mitään kotitöitä ei jaksa tehdä, onneksi puoliso on tukena.
On ihan normaalia. Kannattaa nukkua kun nukuttaa, jos se vain on mahdollista. Onnea odotukseen :)
Itse en jaksa yhtään mitään enkä meinaa hereillä pysyä. Pahoinvointi myös verottaa voimia. Kuulemma ihan normaalia. Viikkoja nyt 8+2 ja odotan kovasti että olo paranisi...
Mulla oli viikolle 12 asti niin jäätävä väsymys, että nukuin tai makasin zombina kaiken ajan, mitä ei ollut pakko tehdä töitä. Enkä esimerkiksi pystynyt käymään isossa Supermarketissa, missä normaalisti käyn, koska olisin oksentanut tai pyörtynyt sinne. Piti käydä paljon kalliimmassa lähikaupassa.
Kuin paha 2,5 kuukauden krapula, jota ei voi nukkua pois. Elämäni kauhein ajanjakso.
Mutta raskaus tuosta eteenpäin oli tosi helppo! Että voi se vielä iloksi muuttua.