Onko jossain joku paikka mihin voi anonyyisti jättää lasten joululahjatoiveet ja jossa joku hyväntahtoinen henkilö voi toteuttaa toiveet myös anonyymisti?
Kommentit (37)
Luultavasti ei, koska niin paljon sitä hyödyntisi myös sellaiset, jotka eivät oikeasti sitä tarvitsisi.
osta itse lastesi lahjat, laiska loinen
Voi luoja, verorahoillako pitäisi köyhien lahjatkin kustantaa. Koeta saada itse jotain aikaiseksi?
On joulupukki. Kirjettä vaan korvatunturille. Tontut on niitä välikäsiä.
Kerää vaikka pulloja kadulta ja osta pennuillesi sillä lahjat?
Taitaa olla siskoni asialla. Ensin pilasi tämänkin joulun kaikilta vittuilullaan ja nyt kerjää lahjoja, ettei tarvitsisi itse niitä maksaa...
Eikös se Jouluapua 2020 toimi anonyymisti?
Eikös hope joululahjakeräys toimi just nöin, vai olenko ihan pihalla?
Minuakin kiinnostaa lapsille pitäisi saada uudet iPhonet.
Tämä olisi hyvä pienillä paikkakunnilla, missä MLL:n tantat on niitä kylän pahimpia juoruämmiä ja nauttivat kun saavat tietoonsa ne vähä varaisten nimet. Siksi en ole ollut koskaan yhteydessä näihin auttaviin tahoihin. Lahjat olen lapsille itse toki hankkinut, mutta oltu sitten pari viikkoa puuro- ja makaronilinjalla siinä kuussa, jolloin lahjat ostettu.
Lapsena uskoin, että on. Kirjoitin joka joulun alla joulupukille Korvatunturille. Aikuisena olen ymmärtänyt, että ei ole. Yritä sinäkin aikuistua.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hope joululahjakeräys toimi just nöin, vai olenko ihan pihalla?
Ei toimi. Olet itse pihalla.
ap
Tämäpä olisikin kivaa. Tarvitsisin yhtä sun toista. Minne voi jättää toiveet? Sillai anonyymisti. Ihan silkka käteinenkin kelpaisi.
Jos ei sellasta vielä ole, ni eiks yhteiskunnan tulis järkestää jotenki??? Et ku siis, miksei tätä tueta eikä mitään apua tarjota et ihmiset joutuu nykyään ite ostaa omalla rahalla ja vaivalla lahjoja!!! Millon sitä ehtii vetää pään täyteen, jos pitää kaupassa käydä?
Vierailija kirjoitti:
On joulupukki. Kirjettä vaan korvatunturille. Tontut on niitä välikäsiä.
Mut siinä on sellanen ehto sit, et pitää olla kiltti
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä olisikin kivaa. Tarvitsisin yhtä sun toista. Minne voi jättää toiveet? Sillai anonyymisti. Ihan silkka käteinenkin kelpaisi.
Voisko tää olla kans ympärivuotinen juttu? Miks vaan jouluna?
Täysin sydämmetöntä porukkaa täällä.
ap
Täh? Eiks joulupukki oo just tuollainen taho?
Osta itse lapsillesi lahjat.