Sedu Koskinen, 63, on nyt myös laulaja - tanssii heijastin heiluen Tauskin sanojen tahtiin
Kommentit (104)
Heijastin? Ei usko koronoihin ja rokotuksiin, eikö heijastimenkin pitäisi olla höpöhommia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellähän on ollut ammattilaiset apuna. Andy McCoy
Mä näen Sedun mustassa nahka-asussa, hihaton tietysti, tukka pystyssä. Vähän rajumpi look. Tuo liian lälly hänelle.
Hyi hirveetä, nyt näen minäkin.
Onko hän uusi Toivo Sukari? Kohta tekee videon speedoissa.
Älkää nyt sanoko, että Toivokin on tehnyt videon. Ja speedoissa! Aaaarghh!
Toivo on pitänyt huolta, että hänestä on kuvia lehdissä speedoissa. Ne olivat muistaakseni punaiset.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006294471.html
.
Kappas Seppoa. On tanssimisen nettikurssi käyty:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellähän on ollut ammattilaiset apuna. Andy McCoy
Mä näen Sedun mustassa nahka-asussa, hihaton tietysti, tukka pystyssä. Vähän rajumpi look. Tuo liian lälly hänelle.
Hyi hirveetä, nyt näen minäkin.
Onko hän uusi Toivo Sukari? Kohta tekee videon speedoissa.
Älkää nyt sanoko, että Toivokin on tehnyt videon. Ja speedoissa! Aaaarghh!
Toivo on pitänyt huolta, että hänestä on kuvia lehdissä speedoissa. Ne olivat muistaakseni punaiset.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006294471.html
.
Hyi kuvotus!
Tähtäimessä Zedulla on Seiskan mukaan kansainväliset areenat. Kyllä nyt tällä matskulla pitäis vähintään maailmantähdeksi päästä!
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on ihan kaunis ääni, mutta ei tätä pysty katsomaan. Tuo liikehdintä on ihan ulkoavaruudesta.
Ei tuolta autotunen alta tiedä mikä on oikea ääni.
Onko se aina ollut noin sekaisin, vai vasta nyt koronan ja eron jälkeen?
Ääni on Tauskin mutta tanssi on kyllä Sedua ihan itseään, varmaan on itse suunnitellut koreografian.
Saako kukaan selvää, mikä heijastimessa oleva hahmo on? Kiinnostaa!
Siis mistä tässä on oikeasti kyse? Miksi kukaan tekisi tuollaisen biisin tai videon, miksi tämä on tehty? Onko tässä kyse mielenterveysongelmasta, vai onko tämä vitsi tai ehkä jokin vedonlyönti? Tai tietoista ironiaa ja jonkun mainostoimiston tms. temppu? Eihän nyt kukaan tuollaista tosissaan tee... vai onko se mahdollista?
Mä en ihan oikeasti käsitä ja kiinnostaa.
Katsoin tuon yöllä, enkä uskaltanut mennä nukkumaan. Oli pakko vääntää nupit kaakkoon ja kuunnella pari tuntia musiikkia, jotta saisin kaiun korvista pois.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sedulla joku Heikki Lampisen tapainen myöhäiskeski-iän kriisi meneillään?
Ensin ajattelin tätä, mutta päädyin kuitenkin loppupeleissä siihen, että se on neurologista. Alkava muistisairaus.
🇺🇦🇮🇱
Tämä oli männäviikonlopun vitsi. Nyt seduilun tämä osuus on unohdettu ja seiskassa puhutaan hänen kannabis- ja hamppumyynnistään. Kuulostaapa lainkuuliaiselta.
Ai Zedu on siirtynyt kannabiskaartilaiseksi? No tuo selittää jotain.
Seuraavaksi rastat ja intianpuuvillaiset batiikkivärjätyt pussihousut jalkaan. Tanssimuuvit onkin jo hallussa.
🇺🇦🇮🇱
Ääni? Autotunetettua scheissee. Variskin laulaa äänellään, Zzzzeduliiini EI.