Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö yhtään naiset jota Teams-palaverissa työntää isoja tissejään avoimen yläosan kanssa kameran eteen

Vierailija
04.12.2020 |

Käytöstapoja ihmiset!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse minua. Kyllä minä voin rintoja katsella jos niitä esitellään. Minua sen sijaan häiritsee jos sitten aletaan paheksua ja ulista jälkikäteen siitä kuinka tuijotellaan niitä esille asetettuja rintoja. Ikinä en ole kommentoinut tai muutenkaan käyttäytynyt häiritsevästi eikä sellainen käytös oikeutettua tai asiallista olekaan. Siitä ei ole kyse.

Täytyy kuitenkin muistaa että jokaisen oikeus pukeutua siten mikä tuntuu itsestä mukavalle, edellyttää että kaikilla muilla on yhtäläinen oikeus asettaa katseensa sinun suuntaasi. Jos sinusta tuntuu julkisella paikalla epämukavalta niin on aika katsoa peiliin ja tarkistaa omia pukeutumisvalintojaan.

Vierailija
22/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse minua. Kyllä minä voin rintoja katsella jos niitä esitellään. Minua sen sijaan häiritsee jos sitten aletaan paheksua ja ulista jälkikäteen siitä kuinka tuijotellaan niitä esille asetettuja rintoja. Ikinä en ole kommentoinut tai muutenkaan käyttäytynyt häiritsevästi eikä sellainen käytös oikeutettua tai asiallista olekaan. Siitä ei ole kyse.

Täytyy kuitenkin muistaa että jokaisen oikeus pukeutua siten mikä tuntuu itsestä mukavalle, edellyttää että kaikilla muilla on yhtäläinen oikeus asettaa katseensa sinun suuntaasi. Jos sinusta tuntuu julkisella paikalla epämukavalta niin on aika katsoa peiliin ja tarkistaa omia pukeutumisvalintojaan.

Teams palaverissa isotissisen vaikea tietää koska niitä katsotaan ja milloin voi loukkaantua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutisseillä on pikkutissien ongelmat.

Vierailija
24/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut asiaa, sen sijaan olen ollut työpalavereissa yksisarvishaalarissa ja työkaveri pandahaalarissa 😂

Vierailija
25/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit. Pitää rasvata nännit. Kohta alkaa palaveri.

Vierailija
26/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tisseistä ei ole kerrassaan mitään haittaa.

Keskity siinä nyt työhön kun isojen tisujen nännipihat vilahtelee kamerassa. Harrastan säännöllisesti meditaatiota mutta mielenhallintani ei sentään ihan kaikkeen pysty.

Vierailija
27/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tissit häiritsee, niin valitse Teamsin asetuksista "Poista saapuva videokuva..."

Vierailija
28/30 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirretään tämäkin keskustelu nyt heti Teamsiin!

Vierailija
29/30 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teams palaverissa isotissisen vaikea tietää koska niitä katsotaan ja milloin voi loukkaantua

Tämä

Vierailija
30/30 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ärsytä, miksi ärsyttäisi?

Jotenkin säälittävää häiriintyä toisten rintavaoista.

Itse ainakin vain ihailen, jos jollakin on näyttävä rintavako.

Itse en jaksa ollenkaan sellaisia naisia, jotka ärsyyntyvät jostain toisten tisseistä.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi