Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon laitapuolen kulkijoista jotka tulevat höpisemään kun odotat esim. ystävää Helsingin rautatieasemalla?

Vierailija
03.12.2020 |

Haluaisin kysyä että millä tavalla te hoidatte tilanteen, kun odotatte vaikkapa Helsingin rautatieasemalla tai jossain muualla kaverianne ja joku (esim. puliukko, m-muuttaja, kerjäläinen) tulee ja alkaa höpistä omiaan, ja ette halua jutella? En hentoisi sanoa mitään ilkeää tai törkeää mutta myös pois käveleminen tuntuu aika törkeältä.
Onko jotain taikasanaa joista nämä uskoisivat että haluat vain odottaa rauhassa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on joskus pelottavaakin. Itse istuin puiston penkille (olin raskauden puolivälissä vielä) kun joku puliukko tuli siihen sopertamaan jotain. Sanoi että pysy siinä että haen kaljaa meille. Vastasin että ok, odotan tässä. Kun lähti niin lähdin itse vähin äänin pois.

Käsi sydämellä, jos et olisi ollut raskaana, olisitko jäänyt odottamaan ilmaisen kaljan toivossa ?

No en todellakaan! Miksi jäisin nyt jonkun tuntemattoman alkoholistiäijän kanssa puistoon hengailemaan...

Vierailija
22/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla sitä vitin rahaa. Muuten leimaudun sinuun kuin iilimato. Ei ole sattumaa, että juuri sinä päädyt fenotyyppisi vuoksi meidän laitatalsojoiden "uhriksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tapaaminen kannattaa sopia jonnekin muualle! Ehkä vastapäätä olevan citycenterin aulassa voisi rauhassa odottaa helpommin? On sielläkin jotain hengaajia mutta ei yhtään samalla lailla. Itsellekin tullut selittämään joku tummaihoinen, luultavasti yritti myydä huumeita tai jotain. Kyllä se lähti kun pudisteli päätä ja käveli vähän kauemmas mutta kaikki ei lähde. Oli myöhä ja jouduin odottamaan muualta tulevaa ihmistä. Tietysti on kurja että joutuu opastamaan ihmisen jonnekin kauas joka ei tunne edes kaupunkia. 

Vierailija
24/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sekin että jos vaan pystyy niin tulee tosi viime tingassa paikalle. Junasta kestää kävellä sen 5min kuitenkin joten ajoittaa olonsa siten että on 5yli tapaamisajan paikalla, ettei jää odotteluaikaa.

Vierailija
25/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan tuli vain humblebraggaamaan kuinka hänelle tullaan aina juttelemaan. No tämän varmaan jokainen ihmisyydestä jotain tietävä ymmärsi kertomattakin.

Vierailija
26/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja mun aviopuolisolla on taas vähän toisinpäin.

Olemme uskossa, ja mielellään kerromme näillekin ihmisille Jeesuksesta.

Rahaa ei viitsi alkoholiin ja tupakkaan antaa, ruokaa mieluummin ostamme suoraan.
Mutta tärkeintä heidänkin on kuulla pelastuksesta.

Ei helvetti.

Vierailija
27/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi ignoraus tai jos ei tajua niin lähde pois. Rahankerjääjille nopea päänpuistatus ja huomio muualle. Ei katsekontaktia koskaan.

Vierailija
28/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea huutamaan kovalla äänellä apua.

Vierailija
29/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain kävellä pois sanomatta mitään.

Vierailija
30/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijota raivoisa psykosti suoraan päin, murisee samalla ja anna kuolan valua suupielistä. luultavimmin singahtaa pois.

😁

Vierailija
31/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele joku lause venäjää. Njet bonimai. (En tiedä, miten tuo lause kirjoitetaan).

Vierailija
32/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeet päässä toteat vain täh! ja naputat korvaasi.

Vierailija
33/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oodi vois olla hyvä tapaamispaikka kans, vai onko sekin jo narkkarien ja muiden epämääräisten kemistien temmellyskenttä?

Vierailija
34/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu siististi, ulsteriin tai turkkiin ja ole tärkeän näköinen. Älä polta tupakkaa koska se on pummimagneetti. 

Vierailija
35/35 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, ettei ole rahaa niin katoavat.