Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä ihme saa joidenkin tekevän esim. 7 lasta?

Vierailija
03.12.2020 |

En käsitä. Eikö oma rauha tai aika ole tärkeää? Siis kun miettii kaikki ne vauva-ajan valvomiset jne. Miten pidätte mielenterveyden kunnossa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla äidinkielesi? Suomi se ei ainakaan ole.

No sori en tiennyt miten olisin sen muuten muotoillut tiiviiksi otsikoksi ap

Mikä ihme saa jotkut tekemään esimerkiksi seitsemän lasta?

Ei luulisi olevan äidinkieliselle puhujalle mitenkään mahdotonta.

Sulle on näköjään mahdoton kuvitella, että tällä palstalla kirjoittaa myös esimerkiksi lukihäiriöisiä. Miksi kaikilla ei ole todistuksessa kymppi äidinkieli tai ällä yo-kirjoituksissa, jos kaikki suomea äidinkielenään puhuvat ovat samantasoisia täydellisiä kirjoittajia?

Vierailija
42/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vähemmällä ei onnistunut olla laulava von Trappin perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ihania. Siinä se. Itsekin haluaisin vaikka 10 lasta, mutta aika taitaa jäädä kesken.

Vierailija
44/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiellä on hy dreija jolla jaksavat pyöritellä itselleen lapsia maan tomusta ja vedestä.  Niistähän me koostumme:  happea, hiiltä, vetyä, typpeä, kalsiumia ja fosforia on jokainen n 97-prosenttisesti

Vierailija
45/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa "liikaa" rakastaa lapsia, muuten ei pysty "jakamaan" itseään. Sama kuin eläinten parissa työskentelevä ei saisi olla kovin eläinrakas; pitää olla muita motiiveja.

Vierailija
46/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se uraohjus tulee onnelliseksi. Ei lapsia, aviossa voi  myös tehdä  ab++tin.Sitten mies kyllästyi  ja meni uusiin naimisiin  ja alkoi hankkia nopeasti lapsia.   Uraohjus  raataa yksin viikonloputkin.  Mutta hän sai  mitä halusi.

Mä en halunnut edes sitä miestä. Olen onnellinen ja saanut kaiken mitä halunnut.

Vierailija
47/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummilla oli 7 lasta, ei ongelmia.

Vierailija
48/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on juuri tuo seitsemän. Viisi biologista ja kaksi adoptoitua. Vanhempani ovat tosi lapsirakkaita ja perhekeskeisiä. Ei sen erikoisempaa syytä. Itse en jaksaisi. Mulla ja miehellä se normi eli kaksi lasta.

Vierailija
49/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on jo viisi lasta. Ei haittaa vaikka olisi kuusi. 

Olen välillä todella väsynyt äitiyteen, ja tarvitsen omaa aikaa. Olen kuitenkin riittävän hyvä äiti. 

Mikä on ihanampaa, kuin vauvan pehmeä iho? Miten ihanasti lapset näkevät maailman. Miten hyvältä ne tuntuvatkaan? Kuinka luottavaisia he ovat. Lapset ovat parhaita opettajia. 

Entä sitten, kun olen vanha? Onko mahtavampaa, kuin saada välillä omia lapsia kylään.

Sisaruksista on seuraa toisilleen; parhaassa tapauksessa he ovat toistensa tuki ja turva aina elämän ristiaallokossa. 

Kohta tämä lapsiperhevaihe on jo ohi. Ja sitten voin muuttaa rauhalliseen järvimaisemaan hirsimökissä oman miehen kanssa.

Mutta ei elämästä koskaan tiedä. Olenko täällä enää ensi viikolla? 

Yksi päivä kerrallaan. Enempää ei tarvi.

Vierailija
50/50 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: tekee ketjun, jossa tarkoitus ihmetellä, miksi jotkut haluaa seitsemän lasta

Vastaukset: eN oSaa LUkEA!!!!! en YMmäRrÄ!!!! OoTkO eeS SUomALaiNeN???!! pAsKaa TEksTiÄ, eN TajUnnU MitÄÄn!!! MikS aP TekeE kiRJoiTuSVirhEItä?!!??! HäH MItÄ sELitÄT??!???

Meniköhän teillä vähän ohi aiheen? Ja käyttäkää aivojanne