Voiko aikuisten tasavertaisessa suhteessa lukea toiselle ääneen?
Meillä on tällainen juttu iltaisin, hän lukee ja minä kuuntelen sängyssä.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
No hyvä ihme, kerropa, miksi ei voisi?
No kun yleensä vanhemmat tekevät noin lapsilleen. Ja se on ollut aina hän joia lukee.
Ehdottomasti! Sehän on romanttista ja läheistä. Teidän oma juttunne.
Kuulostaa ihanalta ja suloiselta :)
Miksi tasa-arvoisessa suhteessa ei voisi hoivata ja helliä?
Toi ois tosi kivaa, jos on yhteinen kirjallisuusmaku. Mun mies lukee fantasiaa ja mua kiinnostaa elämänkerrat ja historia. Kumpikaan ei kyllä toistensa kirjoja halua kuunnella.
Noin se yleensä menee, että se sama lukee, ja toinen kuuntelee. Eikä siihen tarvitse mitään erityistä syytä olla. Toinen vaan tykkää lukea ääneen ja toinen kuunnella.
Ei voi. Sairas fetissi, hoidata isäongelmasi.
Olisipa minullakin joku lukemassa iltasatua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun yleensä vanhemmat tekevät noin lapsilleen. Ja se on ollut aina hän joia lukee.
Onko lapsen ja vanhemman välinen suhde epätasa-arvoinen? Tekeekö juuri ääneenlukeminen siitä epätasa-arvoista?
Me luettiin exän kanssa aina yhdessä omia kirjojamme sängyssä, ja luettiin sitten toisellekin ääneen jos tuli omassa joku hyvä kohtaus. Ihan vaan seikkailu/jännityskirjoja. Sitä kaipaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsen ja vanhemman välinen suhde epätasa-arvoinen? Tekeekö juuri ääneenlukeminen siitä epätasa-arvoista?
Lapsen ja vanhemman suhde on erittäin epätasa-arvoinen ihan luonnostaan
Kiva tietää, et toiselle voi lukee. :) Se olis unelmien täyttymys, jos joku nainen suostuis kuuntelee Hobittii!
Too much info.. Pitäkää omat s**ileikit ihan perhepiirissä, ok
On se vähän outoa, vai mitä, taidat tietää sen itekin kun täällä epävarmana kyselet. Onko teillä kaikki inkkarit kanootissa 🤔
Vai tasavertaista. Paapomista, toisen älykkyyden aliarvioimista, epäiletkö ettei hän itse osaa.. tasavertaista kiss my ass