Oilisko sinusta sopivaa miehen toimia näin?
Meille tuli yhteinen kutsu erääseen tilaisuuteen. Itse en kuitenkaan pääse, sillä olen tuolloin ulkomailla. Tilaisuus on kaksi osainen ja puhuimme, että mieheni menee päivätilaisuuteen, koska hänellä on siellä 5min puheenvuoro. Iltatilaisuudesta sanoi itse, että ei aio mennä kun minäkään en ole mukana, että mitä siellä itsekseen tekisi. No nyt kun tuosta oli kulunut jo aikaa ja minun reissun lähtö on huomenna edessä, hän sanoi että meneekin iltatilaisuuteen kun järjestäjä oli sanonut, että siellä on yksi toinenkin kunniavieraana kutsuttu yksin, että näinhän sasia hoituu kaikkien kannalta kun he voivat pöytäkatteessa ym. olla illan ajan pari. Mieheni oli sanonut, että no on tuo vähän erikoinen järjestely kun monikaan paikalla olijoista ei tunne vaimoani ja että jonkun muun naisen seuralainen olen illan. Järjestäjä oli sanonut, että no voithan lähteä sitten kun siltä tuntuu, vaikka heti illallisen jälkeen tai kesken tanssien jos niikseen tulee.
Myönnän, että pahoitin mieleni. Ensin ei ollut lähdössä iltajuhlaan ja nyt onkin. Harmittaa vielä siksikin kun tiedän millainen flirttailija mieheni on...tuskin mitään muuta tekisi, mutta vähän kalvaa epävarmuus vaikka hän ei minua näiden 6v aikan omien sanojensa mukaan ole pettänytkään, edellistä vaimoaan kyllä kymmeniä kertoja. En siis usko että silmäpeliä kummempaa olisi tiedossa, mutta kuitenkin.
Miten itse suhtautuisit ja olisiko sinusta ok, että mies menisi itsekseen?
Kommentit (13)
Oma mieheni saisi puolestani mennä. Sinä et luota mieheesi, joten huolesi on ymmärrettävä. Miehesi ei kuitenkaan ole näillä tiedoin syyllinen mihinkään tässä asiassa. Mutta se, että hän on toistuvasti pettänyt ennen, ei lupaa hyvää.
No olisi kyllä tosi outoa lähteä esittämään kenenkään puolisoa. Ihmettelisin todella, miten tuo tilanne nyt muuttaa sitä ettei aiemmin halunnut mennä. Tiedätkö kuka tämä nainen on?
en osaisi ap edes ajatella noin monimutkaista kuviota. Ehkä susta tuntuu pahalta, mutta se tunne on sun... älä tee elämästä liian vaikeaa ajattelemalla tuollaisia asioita. Vaikka mies pettäisi niin tuskin se nyt pettää jossain ilallisella jonkun tuntemattoman tai puoli tutun kanssa. Jos mies on pettänyt exsäänsä niin kenen kanssa. Randomina töissä vastaan tulleiden kanssa?
Mun puolesta saisi mennä. Flirtti on ihan sallittua.
Tiedän, kuulin naisen nimen ja tottakait googletin :) Ulkonäöltään sellainen, että mieheni voisi hyvinkin kiinnostua (muistuttaa vähän ex vaimoaan ja hoikka, ja hoikista naisista pitää...no onneksi olen itsekin ;) ) ja miestäni 10v nuorempi, kuten minäkin.
ap
Pettikö mies edellistä naistaan sinun kanssasi?
Minulle olisi ok, että mies menisi yksin. Jos on pettääkseen, niin ei tämä yksi ilta ole se ainoa mahdollisuus. Voisi pettää sun poissaollessa vaikka ilman niitä juhliakin, jos niikseen tulee.
Ja jos pöytään katetaan mies-nainen-mies-nainen -periatteella, niin tottakai yksinäiset istuu jonkun vieressä - ei se tarkoita, että olisivat joku pariskunta.
Lähdethän sinäkin matkalle, miksei miehesi saisi mennä?
Niin ja sinä itse lähdet matkalle ja tuskin yksin nökötät jossain nurkassa koko matkan ajan. Miehesi voi pettää sinua vaikka 24/7 joten tuskin tuo iltatilaisuus on sen vaarallisempi kuin muutkaan tilaisuudet/paikat.
Pelkäät että se random avec heti tyrkyttää pillua miehellesi ja hups mies ei voi vastustaa ;)
Minä en ole lähdössä huvimatkalle, vaan työhöni liittyen. Jos itse tämän olisin voinut valita niin kiva. Ja tuosta naisesta tiedän sen verran, että on samanlaista flirttailijatyyppiä kuin mieheni ja miehenikin tietää tämän....valitettavasti.
ap
No, ne istuu samassa poydässä, ei se tee niistä paria. Ja tietty, jos miehesi petti vaimoaan kanssasi, tiesit mitä otit.oma moka.
No selvästi mies lähtee kun sopiva daami tuli pariksi, eli nätti ja hoikka. Jos olisi joku vanha ja ruma ollut niin ei ois lähtenyt. Jos mies joskus on pettääkseen niin nyt. Mikäs sen parempi kuin kevyesti flirttailla ilta hienosti pukeutuneena, illan kuluessa humaltua ja sehän olikin siinä. Mutta tosiaan jos itse otit pettävän miehen niin tiesit minkä sait. Kannattaa varmaan harkita eroa, ei se luottamus mistään palaudu. Jos mieheni ois pettänyt ennen, niin oletus olisi että mies nimenomaan jättäisi menemättä takiani tuollaisiin tilaisuuksiin - ihan omasta tahdostaan, ilman että minun tarvitsisi asiaan puuttua.
Tään ongelman lähtökohta on siinä että aiemmin meinasi jättää menemättä, mutta muuttikin mielensä kun saa kauniin naisen seurakseen. Jos alunperin olisi ollutkin menossa, ja sitten vasta ois tullut tieto että saa daamin niin se ois eri asia ja ok. Kyllähän toi vähän epäilyttää että nyt muutti mielensä.
Jos mies pettää kymmeniä kertoja yhtä naista, on varsin todennäköistä että pettää toistakin. Mielestäni teidän pitäisi keskustella tämä asia selväksi, että pelkäät hänen pettävän. Jos mies on muuttunut ja tajuaa heikkoutensa ja haluaa pitää suhteenne puhtaana epäilyksistä, hän tekee jotakin vakuuttaakseen sinut että iltajuhlassa ei tapahdu mitään.