Miksi te naiset ihmettelette ghostauksia?
Miksi te naiset ihmettelette ghostauksia? Eikö se pikemminkin ole vain täysin looginen seuraus siitä, havittelette vain niitä komeimpia ha halutuimpia miehiä? Kurkotatte kuuseen ja kapsahdatte katajaan? Näillä teidän mielestänne tavismiehillä (oikeasti top 20%) on niin paljon valinnanvaraa, että heit kun tulee kuumempi kissa vastaan niin sinut dumpataan välittömästi. Oikeasti kuvittelette netistä löytävänne prinssi uljaan kun sitä ei normaalissa elämässä tullut vastaan?
Miettikää tuota hetki ja sitten omaa käyttäytymistänne. Seuraavaksi vaikka sitä kannattaisikö omaa käyttäytymismallia pariutumismarkkinoilla muuttaa.
Kommentit (17)
Myös naiset ghostaavat. Säälittävä aloitus.
Here we go again......
Niin väsynyttä.
En minä kyllä ikinä ihmettele jos joku hoito ghostaa, juurikin luettelemistasi syistä. Realismia on jäljellä vielä.
Mutta, siis jos ghostaa 3-5 treffien jälkeen? On niin monta kertaa kuitenkin "viitsinyt" tavata..
Vierailija kirjoitti:
Mutta, siis jos ghostaa 3-5 treffien jälkeen? On niin monta kertaa kuitenkin "viitsinyt" tavata..
On löytynyt jotain parempaa ohella.
Myönnän että olen itsekin näin tehnyt. Deittikulttuuri nykypäivänä on tämmöistä.
Koska kaikkea pitää vatvoa loputtomasti. Se on syvällistä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita kuumia naisia on oikeastaan vain Hgissä.
Missähän todellisuudessa säkin elät.
Ymmärsinkö oikein Ap, että sinusta huippumies harjoittaa ghostaamista?
- Jos, niin olen mieluummin kuulumatta huippumiesten jos se tarkoittaa samaa kuin olla osa ghostaavien miesten joukkoa.
Tai ainakin yritän ghosaamisen asemasta tarvittaessa muutoin tehdä naiselle selväksi, että en halua jatkaa hänen kansssaan yhdessä, parisuhtessa.
Ei pakkien saaminen tai niin kuin nyt antaminen ole aina helppoa ja vaivatonta, ei ainakaan iselleni ole ollut.
Tai vaikka itse sanominen ja toiselle kertominen halusta päättää parisuhde (ai orastava parisuhde) olisi lopulta mennyt hyvin tai ainakin välttävästi, niin asiaan on saattanut tunnetasolla palata myöhemmin, vaikka järki olisi miten yrittänyt samalla muistuttaa että ero oli todennäköisesi paras ratkaisu. (Ei paljoa lohduta lukea, että on ihmisiä, jotka ovat kaivanneet hyvinkin väkivaltaisia ja julmia kumppaneitaan...)
Naisen täytyy minusta olla ja käyttäytyä todella vastenmielisesti, jos haluaisi häntä kohtaan ghostata. - Jos sanominen kasvokkain tuntuu liian vaikealta, niin sitten vaikka kirjoittaa kirjeen tai edes tekstiviestin, eikä kadota ja hävitä kuin pieru saharaan, ainakaan ensimmäisenä vaihoehtona.
Saatan jollain tavoin ymmärtää ghostaamisen silloin kun yriyksistä huolimatta toinen yrittää roikkua ja pysyä kiinni kuin takiainen ja /tai samalla häiriköi toiminnallaan ymmärtämättä, että yhteiselo ei saata jatkua hänen toivomallaan tavalla
Sinkkumies
Monen on vaan vaikeaa hyväksyä dumpatuksi tulemista.
Olen nainen ja viimeksi ghostasin itse. En minä jaksa jauhaa miksi ei kiinnostakaan. Kaikilla on yksi elämä ja kannattaa olla itselle hyvältä tuntuvassa seurassa.
Jokaisella on oikeus olla tai olla olematta sinun kanssasi ja sinulla on sama oikeus...
Milloin tämä saman paskan jauhaaminen loppuu? Kuinka monta näitä palstahulluja on vai onko vain yksi, jonka ainoa elämäntehtävä on suoltaa tänne tota teoriaansa?
En ole koskaan tavoitellut komeita miehiä, mutta kun luen täältä tuota jatkuvaa jankutusta aiheesta niin taidanpa häiriköidä pelkkiä komeita miehiä tästä lähtien. Tosin en tiedä mikä on komea mies mutta kysyn kavereilta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä saman paskan jauhaaminen loppuu? Kuinka monta näitä palstahulluja on vai onko vain yksi, jonka ainoa elämäntehtävä on suoltaa tänne tota teoriaansa?
Ainakin se saa mut vihaiseksi kun mulla ei näköjään ole oikeutta edes niihin vanhoihin, lyhyisiin, alkoholisoituneisiin, työttömiin ja varattomiin miehiin miltä puuttuu hampaita ja välillä jäseniäkin kun ne on liian komeita minulle. En tiedä miten vi tun ruma saasta sen miehen pitää olla että se lakkaa olemasta komea.
En mä ihmettele. Olen itsekin monesti ghostannut. Usein ei ole "löytynyt jotain parempaa" vaan on vaan muuta vaikeutta elämässä enkä jaksakaan raivata aikaa treffeille ja olla energinen uusia ihmisiä varten. Olisihan se mukava jos jaksaisi kaikille kirjoittelukavereille kirjoittaa hei hei, mutta en meinaa varsinaisille kavereillekaan saada vastattua.
Vierailija kirjoitti:
Defenssit oikein paukkuvat siellä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ihmettele. Olen itsekin monesti ghostannut. Usein ei ole "löytynyt jotain parempaa" vaan on vaan muuta vaikeutta elämässä enkä jaksakaan raivata aikaa treffeille ja olla energinen uusia ihmisiä varten. Olisihan se mukava jos jaksaisi kaikille kirjoittelukavereille kirjoittaa hei hei, mutta en meinaa varsinaisille kavereillekaan saada vastattua.
Tätä logiikkaa tässä en juuri tajua. Tuossa tilanteessa voisit vaikka sanoa että nyt on vähän hankala tilanne ja ehkä ei nyt niin sytytä että jaksais kauheana panostaa. Koska väitän että jos ihastuisit kunnolla, jaksaisit vastailla oli miten hankala tilanne muuten vaan ja saisit asiat jotenkin järjestymään. Siitä ihastuksesta ja rakkaudesta ja toisesta ihmisestä saa voimaa jos se on oikea tyyppi. Jos taas ei saa niin sehän ei silloin ole ja se vie sun energiat. Jos et halua sanoa ettei sytytä koska a) haluat säilyttää mahdollisuuden b) et vain kehtaa koska olet nössö, sanot vain että ei nyt pysty, palaan asiaan myöhemmin jos sopii ja sitten palaat tai et. Etkä vastaa sitten enää jos kysytään. Anna sen verran kattava selitys ykösellä ettei tarvi väittää että on ghostattu. Mielensä saa muuttaa kyllä. Ja sen seurassa saa aikaansa kulutta kenen kanssa haluaa. Mutta roikottaminen ja ghostaaminen on vähän säälittävää hommaa tehdä toiselle.
Kunpa jokainen joka on joskus ghostattu tms p*skaa, ymmärtäisi että se kertoo enemmän tekijästä kuin kohteesta.
Aikuisen miehen pitää osata sanoa, ettei sitä kiinnosta.
No miksi nämä huippumiehet(!) sitten lähtevät treffeille niiden naisten kanssa, joista eivät ole edes kiinnostuneita? Miksi eivät sano sitten suoraan ettei kiinnosta vaan ghostaavat?
Oikeasti aika harvalla miehellä on runsaasti valinnanvaraa kauniista naisista täällä Suomessa, edes niillä top 20 %. Kauniita kuumia naisia on oikeastaan vain Hgissä.