Autokoulun huono opetus
Ajeluttivat samaa reittiä, ei kertaakaan keskustaan oikean liikenteen sekaan. Miten voin oppia helpoilla Syrjä kujilla jossa ei tule ketään vastaan??
Ohitustilanteita tai muuta. Ei liikennevaloja ei mitään.
Niitähän perus autoilijat kohtaa joka päivä useamman kerran. Kuvitteliko opettaja että ajan vain syrjiä kujia pimeässä ilman että ketään tulee vastaan? Surkein autokoulu jossa olin.
Kommentit (7)
Hyiiii mä olisin jättäny sen tunnin käymättä. Ei tollasta ahdistelua tarvi kenenkään sietää missään ei varsinkaan autokoulussa! Oksettavaa
Vttu miten ällöttävän kuulonen ope yök
Vierailija kirjoitti:
Ja sellainen vanhempi setä sanoi että ota vaan takki pois. Olin silloin 22v nainen. Ja olis pitäny jättää se tunti kesken tuollainen opettaja ei sovi kerta kaikkiaan opetukseen.
Takki on hyvä ottaa pois sen takia, että turvavyö toimii paremmin, kun sen ja kehon väliin jää vähemmän tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sellainen vanhempi setä sanoi että ota vaan takki pois. Olin silloin 22v nainen. Ja olis pitäny jättää se tunti kesken tuollainen opettaja ei sovi kerta kaikkiaan opetukseen.
No tuskin tarkotti muuta kuin että sulle tulee kuuma ja turvavyö menee paremmin