Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ensimmäisestä kerrastanne

Isla 28
03.12.2020 |

Muistan kun luin näitä joskus ja oli mielenkiintoista!

Menetin itse neitsyyteni 14-vuotiaana ensimmäisen poikaystäväni kanssa.
Oltiin seurusteltu pari kuukautta, mutta tunnettiin jo alakoulusta. Oltiin hyväilty toisiamme vaatteiden alta aikaisemmin, mutta ei ollut ikinä johtanut vielä yhdyntään.

Makoilimme hänen sängyllään, kunnes suutelimme erittäin pitkään. Hän tarttui niskastani ensin toisella kädellä kiinni ja toisella avasi housuni vetoketjun. Riisuimme toisemme, mutta alusvaatteet oli vielä päällä. Tunsin, kun hän kävi kovana ja laskin hänen housunsa alas. Laitoin hänelle kondomin, samalla kun hän riisui minut loppuun.

Ja loppu oli yhtä sähellystä. Minua sattui, mutta pystyin kertomaan sen hänelle. Pidimme tauon ja jatkoimme, jolloin ei sattunut enään niin paljoa.

Olemme nyt naimisissa ja meille syntyy maaliskuussa pieni tyttö❤️

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni v card 15-vuotiaana bileissä ja en muista siitä lähes mitään. Kondomia ei käytetty ja tyttö tuli raskaaksi. Otti kuitenkin abortin ja elämä jatkui.

Vierailija
2/12 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien sängyssä se tapahtui, kun oltiin nykyisen puolison kanssa pari kk seurusteltu ja porukat oli reissussa. Eipä ollu kovin ihmeellistä hyvässä eikä pahassakaan, eka kerta oli molemmille. Sittemmin on harrastettu paljon hyvääkin seksiä ja saatu pari lastakin yli kahden vuosikymmenen yhteiselon aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin naisen  päälle ja se sanoi että ei hiihe ylemmäh

ei siihe alemmah

no hiihe

Vierailija
4/12 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pieni vehje että voi apua, ihmettelin pitkään että tommostako seksi on.

Vierailija
5/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin iso se oli, että tuskin meni sisään. Heti kirkaisin niin, että lopetti ja loppuilta odoteltiin verenvuodon loppumista. Pyyhkeitä meni eikä loppunut. Niinpä menin taksilla kotiin pyyhe jalkojen välissä hänen opiskelija-asuntolastaan. Viikon päästä yritettiin taas ja verta tuli uudestaan, mutta loppui sitten. Ei jatkettu sinä iltana. Vasta kahden viikon päästä voitiin ns. naida loppuun asti, hänelle siis. Ensimmäisen orkun sain yhdynnässä vasta noin 10 kerran jälkeen. Tuntuuhan se isolta vieläkin, vaikka minä olen synnyttänyt kolme kertaa.

Vierailija
6/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun loppupuolta. Itse 17-vuotias. Kaverin järvenrantamökki. Kuuma kesä viikonloppuilta. Uimista. Alkoholia. Tupakkaa. Saunaa. Ennestään tuntematon tyttö jota kaverit naittaa mulle.

Tyttö lämpenee asialle. Itse en edes tajua asiaa.

Ilta lähestyy. Kaverit kaikkoaa mökkiin ”häiritsemästä”, mutta tyttö jää saunarakennukseen juttelemaan.

Kaksin uimista. Saunomista jo kylmenevässä saunassa (kukaan ei ollu lisänny puita pesään).

Selänpesua. Tytön uikkarin reunaa pois ”paljaat tissit ekaa kertaa käsissä”.

”Ei helvetti nytkö se tapahtuu?”

Kulli yhtäkkiä tytön suussa.

Istun saunajakkaralla ja tyttö istuu ”syliin”.

Tyttö kerkiää muutaman ylösalas liikkeen tekemään kun lasti lentää tytön sisään.

Toinen kerta saunarakennuksen jonkinlaisella patiolla.

Kaveritkin on osallisina kurkkimassa pienen ikkunan takana?

Vietettiin koko yö uiden, tupakkaa poltellen, naiden ja juoden (sekä jossain välissä nukkuenkin).

Ihan kiva eka kerta. Siitä sai kavereilta kuulla jälkeenpäinkin ... jonkin aikaa.

(Niin ja tyttö oli pillereillä)

Vierailija
7/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun loppupuolta. Itse 17-vuotias. Kaverin järvenrantamökki. Kuuma kesä viikonloppuilta. Uimista. Alkoholia. Tupakkaa. Saunaa. Ennestään tuntematon tyttö jota kaverit naittaa mulle.

Tyttö lämpenee asialle. Itse en edes tajua asiaa.

Ilta lähestyy. Kaverit kaikkoaa mökkiin ”häiritsemästä”, mutta tyttö jää saunarakennukseen juttelemaan.

Kaksin uimista. Saunomista jo kylmenevässä saunassa (kukaan ei ollu lisänny puita pesään).

Selänpesua. Tytön uikkarin reunaa pois ”paljaat tissit ekaa kertaa käsissä”.

”Ei helvetti nytkö se tapahtuu?”

Kulli yhtäkkiä tytön suussa.

Istun saunajakkaralla ja tyttö istuu ”syliin”.

Tyttö kerkiää muutaman ylösalas liikkeen tekemään kun lasti lentää tytön sisään.

Toinen kerta saunarakennuksen jonkinlaisella patiolla.

Kaveritkin on osallisina kurkkimassa pienen ikkunan takana?

Vietettiin koko yö uiden, tupakkaa poltellen, naiden ja juoden (sekä jossain välissä nukkuenkin).

Ihan kiva eka kerta. Siitä sai kavereilta kuulla jälkeenpäinkin ... jonkin aikaa.

(Niin ja tyttö oli pillereillä)

Tämä sai housun etumuksen pullottamaan...

Vierailija
8/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Minulla meni v card 15-vuotiaana bileissä ja en muista siitä lähes mitään. Kondomia ei käytetty ja tyttö tuli raskaaksi. Otti kuitenkin abortin ja elämä jatkui.

Tuossapa kuinka raakaa ja rumaa seksi on naiselle.

Vierailija
9/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse panin poikaystäväni mökin viereisellä pellolla keskiyöllä. Todella kaunista, mutta sattui kyllä! Muistan tilanteen kuin eilisen vaikka tästä on kymmenisen vuotta

Vierailija
10/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin 14-vuotiaana koulun vessassa silloista tyttöystävääni. Voihki erittäin äänekkäästi, muttei vääty (toivottavasti) kiinni. Suhde ei jatkunut pitkään, mutta en vaihtaisi tätä hetkeä mihinkään!

Vierailija
11/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaankohan tää, kun tietty "elokuvista" oppineena piti vähän kokeilla tissien väliin. No huonostihan siinä kävi ja laukesin siihen ja tytön naamalle. Ei tullut kehuja ja tyttö lukitsi makkarin oven ja sanoi etten saa poistua mihinkään ennenkuin hänkin on saanut. Siinä sitten harjoiteltiin pidättäytymistä ja naimista kaikissa eri asennoissa. Laukedin itse siis 3krt. ennenkuin onnistuin pidättelemään niinkauan että tyttökin sai.

Vierailija
12/12 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kiltti tytär, laiha riuku silloin.

Oltin jo 5v iässä tutkittu toistemme vehkeitä ja kaipa hänen housunsisuksensa askarrutti minua koko nuoruusvuodet, olin ehkä vähän ihastunut häneen. Varmaan ajattelin häntä kun ensimmäisen kerran ejakuloin, ja niin sitten koulun limubileiden jälkeen myös ensimmäisen kerran rakasteltiin. HIrveää räpeltämistä ja sain heti työnnyttyäni, mutta en muista että tyttö olisi mitenkään dramaattisesti menettänyt neitsyyttään. öEhkä joku lukiolainen oli jo hotanut sen asian. Tyttö ei suostunut seurustelemaan julkisesti, mutta hätäistä seksiä harrastettiin muutaman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi