Autokoulu ei toimittanut syventävän vaiheen todistusta
Ja siitä on tullut ongelma. Suoritin kortin 2016 joten mitä ihmettä olen maksanut kaikki laskut ja he lupasivat toimittaa sen todistuksen. Voiko ne jättää autokoulussa kylmästi toimittamatta ja näin tekee asiakkaalle hallaa! Tämä siis autokoulu ajokortissa tosi kiva en mene sinne ikinä enää.
Kommentit (9)
Oikeestiko rikosilmotus en haluais olla niiden kanssa missään tekemisissä. Trafin sivuilla luki että myöhässä se todistus ja sain kotiinkin kirjeen jossa kysyttiin sitä. Nyt uhkaa mennä ajo oikeus kun ei autokoulu mätä munat toimita sitä vaikka lupas
Ärsyttävää että meni muutenkin yli 2000e puljuun johon ei voi luottaa.
Eikai se poliisin tai Trafin vika ole, jos autokoulu ei toimita todistusta. Mitähän muuta ne voisivat tehdä kuin pyytää sitä sinulta. Sehän on jo palvelua, että kertovat sinulle, että olet kohta menettämässä ajoluvan.
Voin sanoa että cap autokoulu parempi. Ei ole mitään järkeä uskoa noihin kun kusettavat tuolla tavalla. Saavat kyllä kuulla tästä.
Oletko tosiaan niin saamaton, ettet voi mennä sinne toimistoon ja sanoa ettet lähde sieltä ennen kuin todistus on kädessä?
No mitäpä jos ottaisit sinne autokouluun yhteyttä, että se on viemättä? Jos olet esim. maksanut laskun myöhässä tai vasta opetuksen jälkeen niin siksi se on voinut heillä jäädä viemättä. Ei ne vie niitä opetuksen jälkeen jos laskut ei ole ok. Ja todistuksen voi viedä myöhässä. Ajolupa astuu voimaan heti kun sen toimitat. Joten vie itse se. Rikosilmoitus aivan turha, koska kuljettajana sinulla itselläsi on lopullinen vastuu todistuksen toimituksesta.
Oikein lupasivat suureen ääneen että vievät sen todistuksen. Olisin voinut itse viedä. Jonkin sateinen kusetus ja lisä rahastus keino tämäkin.