Apua, olen koukussa MÄMMIIN!
Vitsit, en muistanutkaan kuinka hyvää mämmi onkaan vaniljakastikkeen kanssa! Nyt on jo toinen pahvirove menossa ja Flora vanillaakin on kohta mennyt 3 purkkia :-(
En yksinkertaisesti pysty kaupassa vastustamaan kiusausta!
Kommentit (22)
No, onneksi mämmiä ei kaupoissa ole tyrkyllä koko vuoden ympäri :). Lohduttaudu sillä!
Etköhän jossain vaiheessa saa tuosta tarpeeksesi. :)
Tunnen itseni niin epäsuomalaiseksi, kun inhoan mämmiä. :(
Montakohan kiloa on tullut lisää pääsiäisen jälkeen, blääh masentaa valmiiksi!
ap
Kiitos tästä, nyt alkoi tehdä mieli mämmiä. Täytyy huomenna kipaista hakemassa. Ja kuten tuossa ylempänä jo sanottiinkin, sitä on vain sen hetken vuodessa tarjolla, senkus herkuttelet nyt! :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:52"]Tunnen itseni niin epäsuomalaiseksi, kun inhoan mämmiä. :(
[/quote]
Voi kuule, varo vaan! Mä kanssa inhosin mämmiä ihan oikeesti vielä pari vuotta sitten. Sit kerran erehdyin kylässä maistamaan tuota mustaa mönjää Flora vanillan kera ja se olikin sit menoa ;-)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:52"]
ap
[/quote]Onhan mämmissä kuituakin, joten kai se täyttää mahaa muulta ruoalta. Pahempi varmaan olisi, jos vetäisit pääsiäismakeisia tai pashaa kaksin käsin.
Kyllähän mämmiä myydään ainakin lähes vuoden ympäri. Löytyy vain pakastealtaista. Teinköhän nyt ihan väärin ap:n kannalta, kun kerroin tämän...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:52"]
ap
[/quote]
Mämmi on yllättävän kevyttä koska se on täyttävää. Katsopa kuinka paljon kuituja mämmissä on!
Mämmi on tosi hyvää! Saa nähdä montako rovetta kuluu tämän viikon aikana.
Harmin kapistus sittenkin, raskausdiabeteksen jälkeen olen vähentänyt sokerinkäyttöäni kakkostyypin diabeteksen pelossa niin paljon, että mämmi on sietämättömän imelää suuhuni nykyisin, sama kuin fazerinsinisen kanssa. Maitokin alkaa olla liian makeaa. Mitä olenkaan mennyt tekemään?
Kuten joku jo mainitsikin, niin mämmiä saa pakastettuna ympäri vuoden. Prismassa tuote oli vihanneshyllyssä eli selvästi terveellinen ostos. :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 00:50"]
Harmin kapistus sittenkin, raskausdiabeteksen jälkeen olen vähentänyt sokerinkäyttöäni kakkostyypin diabeteksen pelossa niin paljon, että mämmi on sietämättömän imelää suuhuni nykyisin, sama kuin fazerinsinisen kanssa. Maitokin alkaa olla liian makeaa. Mitä olenkaan mennyt tekemään?
[/quote]Oletko maistanut luomumämmiä, missä ei ole lisättyä sokeria?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 00:50"]
[/quote]Oletko maistanut luomumämmiä, missä ei ole lisättyä sokeria?
[/quote]
Heti huomenna! Tänks!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 00:14"]
Kiitos kannustuksesta!
ap
[/quote]
aina pystyy
Mämmissä on 115kcal/100g + 4,1g kuitua, koska ruisjauho on täysjyvää. Ei paha herkuksi ollenkaan.
Voi kun pääsiäinen ois kohta ohi!
ap