Tuntuu ettei minusta ole äidiksi, en jaksa
Kotiäitinä, kahden alle kouluikäisen kanssa kun mies oli matkatyössä ja minä aina yksin lasten kanssa kotona oli todella rankkaa aikaa. Hyviä hetkiä toki oli mutta kokonaisuutena rankkaa ja yksinäistä. Kun palasin töihin ja lapset menivät päiväkotiin ja isä teki lyhyttä päivää hoitaen paljon lapsia. Minä kävin töissä ja harrastin, illalla ja viikonloppuina olin lasten kanssa, tykkäsin paljon tästä järjestelystä. Nyt olen taas kotiäitinä. Esikoinen on koulussa lyhyitä päiviä, keskimmäinen kerhossa muutaman tunnin päivässä ja minä hhoidan kuopusta kotona. Taas tuntuu etten kestä tätä miten olen sidottu lapsiin. Lasten meteli , tappelu ja sotkeminen ahdistaa. Muita?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:14"]
Pakko kysyä, miksi halusit vielä kolmannen lapsen, jos kerran et jaksa?
[/quote]
Samaa mäkin ihmettelen. Vai kuvittelitko että se olis jotenkin erilaista tällä kertaa? !
Olen kuin sinä AP, mutta vain 2 lasta ja kotiäitivuodet takanapäin, luojan kiitos, koska välillä ajattelin silloin todella synkkiä. Iso osa äideistä on kuten me ja siksi perheissä keskimäärin vain 1,8 lasta.... Siksi kakkosen kysymys onkin ihan perusteltu...toki et varmaan yhtään lasta pois antaisi nyt kun he siinä ovat.... Eli ei auta kuin kestää kaikki väsymys ja vitutus...rakkaudesta!
Pakko kysyä, miksi halusit vielä kolmannen lapsen, jos kerran et jaksa?