Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehet haukkuneet sinua rumaksi baarissa?

Vierailija
15.04.2014 |

Niin kysymys otsikossa. Oletteko saaneet jotain törkeitä sanoja sinusta baarissa koskien esim. Ulkonäköäsi? Ja ihan tuntemattomilta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Punkalaitumen Niina on niin ruma, että miehet ei ilkeä edes sylkeä sen päälle.

Vierailija
2/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haukuttu, miehet ovat olleet kyllä sitä kaliiberia, ettei niille tarvi korvia hetkauttaa. Ennemminkin naurattaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Satuttaa joka kerran.

Vierailija
4/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma ruma huora, kun en lämmennyt sen iskuyritykselle. Joopa joo.

Vierailija
5/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
6/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran yksi sanoi v**** läskiksi. En tiedä, mistä koko tyyppi edes siihen ilmaantui.

Vierailija
7/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty, jos ei känniselle vonkaajalle ole suopea saa paskaa niskaan lähes aina.

Ja eräs kuuluisa laulaja haukkui aikoinaan huoraksi kun en lämmennyt lähentelylle. Kaverin kanssa naurettiin röhönaurut ja poistuttiin paikalta.

Vierailija
8/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, eikä ollut täysin tuntematon ( siis minulle). Olin siellä tapahtuman järjestän  edustajana, ja haukkuja oli tunnettu suomalainen kirjailija pohjoisesta. Tästä on onneksi aikaa...

Vierailija
9/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on haukuttu baarissa huoraksi jos en lähde tanssimaan.

Rumaksi haukkumista ei ole just baarissa tapahtunut, mutta sitä oli varmaan se kun olin ruokakaupassa ja ventovieras humalainen huusi että "pois sieltä sipsihyllyltä, ei sulla ole varaa tuollaisia syödä".

Vierailija
10/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ei. Vaatteista on valitettu, kun ei ollut korkokenkiä...

Vierailija
11/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nin 10v sitten baaritiskillä arviolta minua 10v vanhempi mies sanoi yllättäen että on sulla kyllä ruma kotkannenä. Sanoin että tiedän, mitta kiitos silti tiedosta. Alkoi lässyttää että olet vielä saatanan koppavakin. Vastasin että no sepä ei sulle kuulu millainen olen ja poistuin tiskiltä. Olen yleisesti ihan nättinä pidetty, mutta totta on että mulla on kapea ja pitkä nenä jossa on pieni kyömy aika yläosassa, tismalleen samalainen kuin Meryl Steepillä. Kylläpä tuo silloin kyyneleet toi silmiin ja välillä vieläkin, että miksi ihmiset voivat olla noin ilkeitä ihan tuntemattoalle.....

Vierailija
12/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ventovieras baarissa alkanut räyhätä siitä etten ole kaunis vaikka luulen olevani, mikä on sikäli omituista että en ollut puhunut hänen kanssaan sanaakaan ja olin myös pukeutunut varsin konservatiivisesti.

Vierailija
13/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja joku huusi "läski on löytäny miehen!"

Vierailija
14/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tultu kommentoimaan negatiivisesti ulkonäöstä baarissa kun olin nuorempi, parikymppinen (nyt 36). Esim.

- Voisit leikkauttaa nenäsi

- kannattaisi pitää hiukset kiinni, että miehet ehkä kiinnostuisivat (mulla on tosi kiharat hiukset)

- korvat on eri korkeudella (on oikeastikin, ero vaan niin pieni, etten ollut itse huomannut)

- liian laihat käsivarret

- silmät on maksalaatikon väriset (mun lempiruoka)

- paita on ollut vääränlainen

Vierailija
15/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole koskaan roikkunut sellaisissa baareissa, missä känniset ihmiset haukkuu toistensa ulkonäköä.

Vierailija
16/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haukuttu liian pitkäksi ja läskiksi. Olen 175cm ja ihan normaalipainoinen, mies oli about 160cm.... :D

Vierailija
17/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, miten tuollaiset rumaksi haukkuvat baariurpot tai bloggareita herjaavat av-mammat voivat vaipua noin alas. Pitää olla sisimmässä jotain ihan pilalla kun tuollaiseen ryhtyy.

Vierailija
18/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen saanut kuulla jotain negatiivista itsestäni, kun en lämmennyt iskuyrityksille... Mutta ei mua vois vähempää kiinnostaa siinä vaiheessa. Jotkut miehet ottaa sen vaan niin raskaasti, jos saa pakit ja se on tietty naisen syy... Ainakin siinä tapauksessa, jos mies luulee itsestään liikoja. Mutta ihan hirveää, JOS oikeasti joku saa kuulla olevansa ruma tai läski joltain tuntemattomalta tuosta vaan! Sairasta sanoisin... Eipä sellaisella haukkujalla tosiaan ole asiat kunnossa.

Vierailija
19/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Joku mies tosin kerran kommentoi, että mun kannattais meikata mun silmiä eri tavalla  "koska ne on sen ja sen muotoiset".

Vierailija
20/23 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haukkunut naisen ulkonäköä. Kehuakaan ei kannata kun sekin menee hukkaan. 

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän