Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesukoneen näytössä lukee vaan "END" eikä lähde millään käyntiin!?

Vierailija
15.04.2014 |

UPO WF 6044 D pesukone siis kyseessä. Aiemminkin on tehnyt tuota että kun kytkee virrat päälle, näytössä lukee vaan tuo end mutta hetken päästä on lähtenyt käyntiin kun on availlut ja sulkenut luukkua, katkaissut virrat hetkeksi jne.

Nyt kone on kuitenkin jumittanut jo viisi tuntia! :( oon siis aamupäivästä asti koittanu saada toimimaan, kytkenyt virtaa päälle ja pois, puhdistanut nukkasihdin yms mutta ei vaan pelitä. Kun ohjelmakiekkoa kääntää mitään ei tapahdu, lukee vaan tuo hiton END siinä ruudulla.

Ideoita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä ihan töpseliä ottanut seinästä hetkeksi pois?

Vierailija
2/16 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

töpseli pois seinästä ja sitten koputtelet kevyesti siihen pesukoneen kiekon viereen.. Meillä on ollut Tuollainen UPO 3 vuotta ja  reilun vuoden mä oon saanut kikkailla sen kanssa että ohjelmat toimisivat. Vielä en ole luovuttanut ja hankkinut uutta mutta hermot alkaa mennä. (toista upoa ei tule) Mutta tosiaan se jää se valintakiekko jumiin ja vähän koputtelua ja hakkausta ja vääntelyä niin taas toimii... ainakin meillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ehdotan samaa: töpseli pois seinästä ja "boottaat" sen kunnolla.

Vierailija
4/16 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä sellasta ohjelmanperuutusnappia?

Vierailija
5/16 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:57"]

töpseli pois seinästä ja sitten koputtelet kevyesti siihen pesukoneen kiekon viereen.. Meillä on ollut Tuollainen UPO 3 vuotta ja  reilun vuoden mä oon saanut kikkailla sen kanssa että ohjelmat toimisivat. Vielä en ole luovuttanut ja hankkinut uutta mutta hermot alkaa mennä. (toista upoa ei tule) Mutta tosiaan se jää se valintakiekko jumiin ja vähän koputtelua ja hakkausta ja vääntelyä niin taas toimii... ainakin meillä

[/quote]

KIITOS KIITOS! :)) töpseliä olin aikasemminkin irrotellut mutta en tajunnut ton kiekon olevan jumissa. Hakkailin konetta siitä ympäriltä ja nyt näyttäs toimivan! Et uskokaan kuinka säästit hermojani :D

Vierailija
6/16 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyykö tuolle kiekko ongelmalle tekemään jotain enemmän? auttaako jos avaa systeemin ja "rasvaa" jotain tms. Meillä samanmoinen laite ja tehny pari vuotta tuota... välillä menee monta tuntia ennen kuin lähtee ja useimmiten jää pyörittämään lukuja vaikka pistää offille... tuolloin kyllä lähtee päälle kun laittaa ohjelman kohdalle

Vierailija
7/16 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan END koko kone.

Vierailija
8/16 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Upo aikanaa oli, temppuili jatkuvasti. Onneksi ymmärsi lopulta hajota kokonaan niin saatiin laadukkaampi tilalle. Ikinä ei tule enää Upon konetta.

Vierailija
9/16 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan seolla,mutta kun muuten kerran toimii ,niin olisisn aatellut että onnistuisko jollain varaosalla tai tee se itse korjauskella saada ihan kunnolla kuntoon :)

kone siis ei ole vielä END joutuu vaan vähän väkertämään:)

Vierailija
10/16 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin upo pesukarhu joka joskus sekoilee. Kun antaa olla päivän pois seinästä niin on taas ohjelmat pelanneet. Toinen juttu on sitten että poistopumppu reistailee, eikä aina poista vettä (siipiratas on irtoillut, olen liimaillut paikoilleen), siitä johtuen ilmeisesti sitten valuu vesiä ja vaahtoja lattialle, en tiedä kastuuko koko systeemi sitten joskus tästä syystä.

Ei montaa vuotta kestänyt ilman ongelmia.

11/16 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen etu- ja päällyslevyn koputtelu ja hillitty hakkaaminen siitä valintakiekon liepeiltä tepsi samaan ongelmaan kahdeksan vuotta vanhassa Pesukarhu 5280 D:ssä. Paljon kiitoksia!

Vierailija
12/16 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut ihtensä.

Vierailija
13/16 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun koneessa on ongelmana, etten saa enää säädettyä lämpötilaa kuin ehkä kerran kymmenestä yrityksestä. siinä on puuvillapesun ohjelma ja pitäisi pystyä laittamaan 90 asteinen pesu nappulasta klikkaamalla. ei toimi. hermo menee kun 100 kertaa on klikkaillut eri suunnista. pitääkin koputella sitäkin ympäriltä.

Vierailija
14/16 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAPUTT olisi liian pitkä sana näyttöön.

Vierailija
15/16 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla tarkkana, että et harhaudu samaan paskaan eri nimellä. Upot, pesukarhut, rosenlevit, electroxxxx:t jne tulee kaikki samasta tehtaasta (muutama vuosi sitten Zanussilta) eri logoilla.

AEG, BOSS ja Siemens taas on samaa saksalaista halpalaatua. Aasian ihmeillä on kans vaan muutama  valmistaja Etelä-Koreassa ja Kiinassa, vaikka merkkejä on ziljoona.

Moni mieltää UPOT ja Pesukarhut suomalaisiksi, mutta ei ne ole sitä olleet enää tällä vuosisadalla.

Vierailija
16/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kone. Ei ottanut virtaa päälle, oli vaan kuin mykkä paska. Alkoi vituttelemaan ja potkaisin täysillä siihen valintapotikan viereen. Kas kummaa, kone alkoi pelittämään ja on nyt jo reilun vuoden toiminut moitteetta. Kone on ostettu syksyllä 2009, nyt on syksy 2020. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi