Pelaako kukaan Farm heroes sagaa ?
mihin siinä voi käyttää niitä papuja ? sen tiedän että kultaharkoilla voi ostaa lisää siirtoja.
Onko siinä ihan oikeasti tasoja, joista et pääse eteenpäin maksamatta ? Olen ollut tasolla 80 varmaan kolme viikkoa: siinä on vain 14 siirtoa ja aivan mahdoton määrä kerättäviä vihanneksia.
Olen varma että osa tasoista tehty sellaisiksi, että pakko maksaa että pääsee eteenpäin
Kommentit (28)
keräät vaan plussia niihin kasveihin. Ja kyllä ne läpi pääsee, joskus on vaan haasteellisempia.
Pavuilla voit ostaa myös niitä lapioita jotka mm.poistaa kasveja
Tuurillahan nuo tasot läpi mennään.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:57"]Pavuilla voit ostaa myös niitä lapioita jotka mm.poistaa kasveja
[/quote]
Miten pavuilla voi ostaa lapioita?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:57"]Pavuilla voit ostaa myös niitä lapioita jotka mm.poistaa kasveja
[/quote]
Miten pavuilla voi ostaa lapioita?
[/quote]
häh, voiko? En ole tuota tiennyt.
Itellä 741 taso, nyt on vaikea häijy supinen :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:18"]
Pavuilla saa ainakin ostettua apua Häijy Supisen kentille.
Mä en oo maksanut kertaakaan ja oon tasolla 211. Tosin kaikki kultaharko on menny koska painan aina vahingossa sitä helvetin "jatka pelaamista"-vaimikäonkaannappia joka tulee kun siirrot loppuu. Onko muille käyny niin? Ihan helvetin ärsyttävää :D
[/quote]
Mitkä kultaharkot menny? Mulla ei mitään ilmaisia harkkoja ole koskaan ollut, nyt tasolla 393. Harkkoja saa vaan rahalla.
Olen farm heroes sagassa yli 400. tasolla. Toivottavasti nyt en murskaa kenenkään peli-intoa, mutta Kingin peleissä ei oikeasti voi kehittyä kuten kuvittelisi, vaan pelin kulku on oikeasti erittäin tarkkaan määritelty. Kingissä itse pelit ovat sivuseikka ja maksavat pelaajat se itse JUTTU. Siksi Kingin pelejä pääsee pelaamaan vain joko rekisteröitymällä, pelaamalla FB:ssä tai kännykällä. Jossain vaiheessa King määrittelee jokaisen pelaajan toiseen kahdesta eri kategoriasta: maksaviin tai ei-maksaviin. Tämä tapahtuu niin, että pelissä vastaasi tulee taso, joka on mahdoton. Jauhat tasoa viikkotolkulla etkä pääse läpi. Jos aikoisit käyttää rahaa, käyttäisit sen yli 90% varmuudella kyseisessä kentässä. Mutta jos et, lopulta taso helpottuu, dramaattisesti. Siirtosi saattavat lisääntyä yhtäkkiä viidellä, vaadittavat pisterajat alentua tai saat jatkuvasti hyviä siirtoja. Pääset tason yhtäkkiä heittämällä läpi, ja pääset jatkamaan peliä normaalisti. Jos taas maksat, kategorisoi King sinut maksaviin pelaajiin ja korottaa vaikeusastetta tulevissa kentissäkin, koska kerran ostanut ostaa todennäköisesti uudestaan. King tarvitsee molempia kategorioita; maksavat pelaajat tuovat rahaa ja maksamattomat puskaradiomarkkinointia eli tunnettuutta ja lisää pelaajia.
Lopulta pääset kentän kyllä läpi Ap.
Lisäksi Kingillä on muitakin jippoja, esim. jos pelissä edistyy Kingin mielestä liian nopeasti, taso vaikeutuu jälleen ja Farm heroes sagassa esim. ne vesitynnyrit eivät aina täyty kuten pitäisi, ja välillä viiden suora ns. katoaa yms. Candy crushissa erikoiskarkit räjähtävät itsestään tai jäävät muodostumasta.
Vielä sellainen vinkki, että pelissä saa täydet elämät taas siirtämällä kännykän/tietokoneen kelloa eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 02:56"]
Olen farm heroes sagassa yli 400. tasolla. Toivottavasti nyt en murskaa kenenkään peli-intoa, mutta Kingin peleissä ei oikeasti voi kehittyä kuten kuvittelisi, vaan pelin kulku on oikeasti erittäin tarkkaan määritelty. Kingissä itse pelit ovat sivuseikka ja maksavat pelaajat se itse JUTTU. Siksi Kingin pelejä pääsee pelaamaan vain joko rekisteröitymällä, pelaamalla FB:ssä tai kännykällä. Jossain vaiheessa King määrittelee jokaisen pelaajan toiseen kahdesta eri kategoriasta: maksaviin tai ei-maksaviin. Tämä tapahtuu niin, että pelissä vastaasi tulee taso, joka on mahdoton. Jauhat tasoa viikkotolkulla etkä pääse läpi. Jos aikoisit käyttää rahaa, käyttäisit sen yli 90% varmuudella kyseisessä kentässä. Mutta jos et, lopulta taso helpottuu, dramaattisesti. Siirtosi saattavat lisääntyä yhtäkkiä viidellä, vaadittavat pisterajat alentua tai saat jatkuvasti hyviä siirtoja. Pääset tason yhtäkkiä heittämällä läpi, ja pääset jatkamaan peliä normaalisti. Jos taas maksat, kategorisoi King sinut maksaviin pelaajiin ja korottaa vaikeusastetta tulevissa kentissäkin, koska kerran ostanut ostaa todennäköisesti uudestaan. King tarvitsee molempia kategorioita; maksavat pelaajat tuovat rahaa ja maksamattomat puskaradiomarkkinointia eli tunnettuutta ja lisää pelaajia. Lopulta pääset kentän kyllä läpi Ap. Lisäksi Kingillä on muitakin jippoja, esim. jos pelissä edistyy Kingin mielestä liian nopeasti, taso vaikeutuu jälleen ja Farm heroes sagassa esim. ne vesitynnyrit eivät aina täyty kuten pitäisi, ja välillä viiden suora ns. katoaa yms. Candy crushissa erikoiskarkit räjähtävät itsestään tai jäävät muodostumasta. Vielä sellainen vinkki, että pelissä saa täydet elämät taas siirtämällä kännykän/tietokoneen kelloa eteenpäin.
[/quote]
Oikeasti? Hirveetä huijaamista.
Tosin selittää, miksi Pet Rescuessa on muutaman kerran käynyt niin, ettei eläimiä tipu pelikentälle. Siinä sitten olen vain kulutellut siirtoja kun ei muutakaan voi ja yllätys, yllätys, en ole päässyt läpi. Olen siis edennyt tuossa pelissä aika nopeasti eteenpäin. Välillä olen selvittänyt yhden jakson päivässä.
Pavuilla saa ainakin ostettua apua Häijy Supisen kentille.
Mä en oo maksanut kertaakaan ja oon tasolla 211. Tosin kaikki kultaharko on menny koska painan aina vahingossa sitä helvetin "jatka pelaamista"-vaimikäonkaannappia joka tulee kun siirrot loppuu. Onko muille käyny niin? Ihan helvetin ärsyttävää :D
Jep, tavallaan pelit ovat siis täyttä sumutusta pelaajille. King ei ole toisaalta laatinut peleihinsä mitään kuluttajille nähtävissä olevia sääntöjä, joten silloinhan ei tavallaan tapahdu suoraa huijaamista; pelien säännöt ovat vain erilaiset mitä me pelaajat luulemme, eli siellä tapahtuu poikkeuksia joita emme huomaa tai oleta tapahtuvan, mutta siinä ei ole mitään laitonta, koska "oikeanlaista" pelin kulkua ei ole missään määritelty...
No oon menossa 180 jotain ja kertaakaan en oo maksanut, se on taidoista kiinni ;)
Pääsee eteenpäin ilman rahaa. Mitään en ole ostanut ja taso on n. 200.
pavuilla ostat helpotusta supi supisen kenttiin.
Just, olen candy crushissa tasolla 300 eli en ole mikän entisen teeren poika...
Mutta tuossa farmissa on 14 siirtoa ja 3x 40 marjaa plus kaksi tipua
Nyt tasolla 221, en ole koskaan maksanut rahaa peliin enkä aio maksaa.
Joillain tasoilla saa takuta pitkäääääääääääääään jopa viikkoja. Kerran ärsytti niin kovin etten useampaan kuukauteen pelannut ja kas kummaa kun sitten pelasin niin taso meni toisella kerralla läpi ja taas rullataan eteen päin tasaista tahtia. Joskus saattaa mennä helposti peräkkäin läpi 5-6 tasoa ja sitten taas kestää.
Papa Pear Saga tasolla 459, suosittelen tosi kiva, kukaan kavereista ei sitä pelaa.
Candy Crush taso 365 suoritettu ja odottelen seuraavan jakson avautumista.
Mun isäpuoli on tasolla 800 jotain
Tasolla 504, en ole koskaan ostanut mitään. Ne apueläimet ovat kyllä tulleet tarpeeseen, samoin muut helpit (lapiot ym.). En enää pelaa mitään muuta, mutta tämä on pysynyt matkassa.
Taso 433 ja kertaakaan en ole minäkään mitään maksanut. Monta kertaa oon kyllä jäänyt jopa pariksi viikoksi tahkoamaan jotain kenttää, mutta kyllä niistä aina läpi on päässyt.