Heräsin siihen kun sydän jyskytti tosi kovaa rinnassa
Ja nyt taas. Pulssi ei ole mitenkään erityisen nopea, mutta sydämenlyönnit tuntuu jotenkin ihan kummallisen voimakkaina. Vaikea selittää tunnetta. Voiko tuollainen johtua stressistä?
Kommentit (17)
Voi tulla stressistä. Jos tarkkailet paniikissa tilannetta, tunne vain voimistuu! Koeta keksiä jotain muuta sisältöä päivään. Toki jos tuo alkaa toistua koko ajan, voit varata ajan esim. terveyskeskuslääkärille. Alkoholi, kofeiini, unettomuus pahentaa.
Ihanko totta? Varma ettei ollut polvessa
Unettomuss, stressi, huolet.
Yritä rentoutua ja hengitellä syvään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Varma ettei ollut polvessa
Arvasin että näitä viisastelijoita tulee paikalle. Onneksi olkoon, olit ensimmäinen🥇
Tuliko parempi mieli?
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla stressistä. Jos tarkkailet paniikissa tilannetta, tunne vain voimistuu! Koeta keksiä jotain muuta sisältöä päivään. Toki jos tuo alkaa toistua koko ajan, voit varata ajan esim. terveyskeskuslääkärille. Alkoholi, kofeiini, unettomuus pahentaa.
Joo, just sain ikävän puhelun ja sen jälkeen jyskytti taas. Olen kyllä sellainen murehtijaluonne muutenkin.
Mula on ihan sama kun olen stressaantunut. Pulssi on kuitenkin normaali, joten tärinä johtuu mulla lihaksista. Luulin alkuun ettäsydän hakkaa niin kovaa.
Minä en tunnista stressiä ja siksi olen ihmeissäni, miksi herään tuollaiseen tuntemukseen. Uni on kyllä hieman katkonaista, jospa se vaikuttaa yleisvointiin. (2)
Ethän ole treenannut liikaa tai liikkunut liikaa ja syönyt hyvin vähän?
Voi käydä niin että tuhoat hermostosi ja elimistösi menee ihan sekaisin.
Kaksinkertaiset lautaskoot ja kaksi viikkoa sohvalepoa riittää.
Toivottavasti et ole laihdutusmielialalla.
Laihduttamalla et palaudu.
Vierailija kirjoitti:
Ethän ole treenannut liikaa tai liikkunut liikaa ja syönyt hyvin vähän?
Voi käydä niin että tuhoat hermostosi ja elimistösi menee ihan sekaisin.
Kaksinkertaiset lautaskoot ja kaksi viikkoa sohvalepoa riittää.
Toivottavasti et ole laihdutusmielialalla.
Laihduttamalla et palaudu.
Juu tuosta ei ole pelkoa😁
juoopo jere ja vajaaälyset kirjoitti:
kalja ja tupakka pois
En polta, alkoa juon hyvin harvoin.
Yölliset paniikkikohtaukset on ihan yleisiä. Ne saattaa aiheuttaa tuollaista.
Paniikkikohtaus. Googlaa paniikkihäiriö.
Mittaa verenpaineesi viikon ajan aamulla klo 6-9 ja illalla 18-21 Yleinen verenpainetavoite : 140/80 Ota tulokset mukaan lääkärin / hoitajan vastaanotille. Ennen mittausta rauhoitu vähintään 10 min
Vierailija kirjoitti:
Yölliset paniikkikohtaukset on ihan yleisiä. Ne saattaa aiheuttaa tuollaista.
Eikö paniikkikohtaukseen kuulu todella vahva ahdistus? En tuntenut itseäni ahdistuneeksi, ihmettelin vain tuotä sydämen jyskettä. Sama tuossa aamulla kun toistui. Ystävällä on joskus ollut paniikkikohtauksia ja hän on kertonut että tuntui että kuolee siihen paikkaan.
Anne-maj kirjoitti:
Mittaa verenpaineesi viikon ajan aamulla klo 6-9 ja illalla 18-21 Yleinen verenpainetavoite : 140/80 Ota tulokset mukaan lääkärin / hoitajan vastaanotille. Ennen mittausta rauhoitu vähintään 10 min
Pitänee taas mittailla. En ole pitkiin aikoihin mittaillut säännöllisesti. Tyypillisesti oli aina matalat.
En tiedä, mutta minulla on ollut samaa muutaman viikon ajan. Ei lyö tiuhaan, mutta tuntuu jyskyttävän voimakkaana ja on hieman outo olo - uni loppuu siihen.