Teini erosi eilen. On valvonut ja itkenyt varmaan koko yön. Olenko huono äiti kun pakotin kouluun.
16v poika kyseessä. Ei suostu nousemaan sängystä. Oon kuulema paska mutsi.
Kommentit (1004)
Joo oot vähän. Oon antanut jäädä joskus nukkumaan, jos on valvonut koko yön. Ja noi erot on myös teineille rankkoja. Olisin antanut tän päivän nukkua
Mäkin oisin kyllä antanut jäädä nukkumaan. Ei se kuitenkaan saa opiskeltua. Varmaan on pääkin kipeä.
Tunteet ne on teinilläkin, joten olisin ehkä antanut jäädä kotiin. Paskaa mutsia ei kenestäkään kuitenkaan yhden asian vuoksi tule.
Todellakin antaisin jäädä kotiin. Ei pidä vähätellä teinien sydänsuruja.
En osaa sanoa tekeekö tuo huonoksi äidiksi mutta kyllä minä olen antanut jäädä kotiin noissa tilanteissa.
Mun teini kun eros ja oli paskana, niin hain hänelle kaupasta suklaata, nessuja ja kokista, sekä sallin vapaapäivän koulusta. Ei tarvinnut lähteä itkuisella naamalla kouluun superväsyneenä.
Okei, saitte ylipuhuttua. Annoin jäädä nukkumaan. Ap
Antaisin nukkua.
T. Koulupsykologi II-asteella.
Koulusta/töistä ollaan pois vasta silloin, jos ollaan oikeasti sairaita. Yhden yön valvominen ei ole sairaus, joten kouluun ja heti. Aivan liian helposti nykyään jäädään kotiin makaamaan. Erilaisia on sitten se, että aiheuttaako tuo ero masentuneisuutta, johon on syytä hakea apua ennenkuin tilanne pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet ne on teinilläkin, joten olisin ehkä antanut jäädä kotiin. Paskaa mutsia ei kenestäkään kuitenkaan yhden asian vuoksi tule.
No tämäkin pa$ka mutsi olisi laittanut kouluun. Pahan mielen vuoksi ei jäädä kotiin. Itse sain syöpädiagnoosin, ja kävin kyllä töissä leikkaukseen asti. Vaikka olin itsekin valvonut yöni, oli paha mieli ja välillä itkettikin. Ei ollut tehokkaimpia työpäiviä, mutta miksi ihmeessä olisi pitänyt jäädä kotiin? Mitä se olisi auttanut?
Vierailija kirjoitti:
Olet. Menisitkö itse töihin?
Kyllä aikuiset menee töihin vaikka olisi eilen erottu tai vaikka 5min sitten. On hyvä oppia elämässään ylittämään itsensä. Jos ei ole spykoosiin joutunut ja sairaalahoitoon niin vastuunsa on hoidettava. Ei kai nyt kukaan oikeasti ota vapaata töistä jonkun eron takia!
Surut, vastoinkäymiset kuuluu elämään. Niistä selvitään mutta silti on velvollisuudet hoidettava. Kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Olivatko ehtineet harrastaa jo seksiä?
Mitä se tänne kuuluu? ... Ap
Tottakai kouluun, vastoinkäymiset ovat osa elämää. Ei aikusenkaan pidä jäädä ihmissuhdeongelmien vuoksi pois töistä, koska ne eivät ole sairauksia vaan sosiaalisia ongelmia.
Liika empatia on pahasta. Pahimmillaan noista poissaolijoista kasvaa niitä ihmisiä, jotka saikuttavat tulevaisuudessa töistäkin kissan kuoleman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, saitte ylipuhuttua. Annoin jäädä nukkumaan. Ap
Et todellakaan ole paska mutsi. :)
Kiitos, kiva kuulla. Välillä siltä kyllä tuntuu :D ap
Vierailija kirjoitti:
Koulusta/töistä ollaan pois vasta silloin, jos ollaan oikeasti sairaita. Yhden yön valvominen ei ole sairaus, joten kouluun ja heti. Aivan liian helposti nykyään jäädään kotiin makaamaan. Erilaisia on sitten se, että aiheuttaako tuo ero masentuneisuutta, johon on syytä hakea apua ennenkuin tilanne pahenee.
Hmmm. jokainen tuntemani eronnut aikuinen on ottanut käytännössä viikon saikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuiset menee töihin vaikka olisi eilen erottu tai vaikka 5min sitten. On hyvä oppia elämässään ylittämään itsensä. Jos ei ole spykoosiin joutunut ja sairaalahoitoon niin vastuunsa on hoidettava. Ei kai nyt kukaan oikeasti ota vapaata töistä jonkun eron takia!
Mun kultakala kuoli, pakko pitää pari päivää toipumissaikkua :D
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kouluun, vastoinkäymiset ovat osa elämää. Ei aikusenkaan pidä jäädä ihmissuhdeongelmien vuoksi pois töistä, koska ne eivät ole sairauksia vaan sosiaalisia ongelmia.
Liika empatia on pahasta. Pahimmillaan noista poissaolijoista kasvaa niitä ihmisiä, jotka saikuttavat tulevaisuudessa töistäkin kissan kuoleman vuoksi.
Ja kyllä muuten jää aikuiset ihmissuhdeongelmien takia pois töistä. Ihan lääkärintodistuksella. Missä ihmeen kuplassa te oikein elätte.